Smileys wel of niet zichtbaar?

Micropuller

Forum veteraan
Naar aanleiding van een (bijna) escalatie in dit topic (lezen vanaf post #116), hierbij de vraag: hoe kan het dat sommige gebruikers hier wel smileys zien en anderen niet?
Normaalgesproken zie ik gewoon smileys in berichten van forumgebruikers, maar in het geval van user Toendy zie ik ze dus (ook) niet, terwijl anderen er blijkbaar tientallen zien.
Is dit een gebruikersinstelling? (heb al gezocht, maar kan 1,2,3 niets vinden wat hierop van invloed zou kunnen zijn)

Laatst bewerkt door een moderator:
Die smileys komen waarschijnlijk doordat hij zijn stukjes vanuit word naar het forum kopieert/plakt.
Het hangt van je browser/besturingssysteem af ofdat je ze wel of niet ziet.

Heb even gekeken, maar zover ik kan zien is er GEEN optie in het forum,bij accountbeheer,instellingne, of voorkeuren,om de smilies wel of niet te laten zien.

Bovenstaande kan een reden zijn, maar goed wie weet hebben anderen nog input....

Uit het topic:
toendy.jpg

Zowel met IE8 als met Firefox 3.5.7.

Case closed.
Ik draai dus zowel IE als Firefox en zie ze met geen van beiden:confused:

Onderaan elke discussie kan een gebruiker zien welke opties de moderator (hoofd-beheerder) voor hem of haar heeft aangezet:
zlx3mc.jpg

En bij het maken van berichten kan aangeven worden of smileys weergegeven moeten worden:
2rqekn8.jpg

Bij mij staat de optie smileys dus aan. Normaalgesproken zie ik ze dus ook, maar in het geval van Toendy dus niet.
Het vreemde is dat sommige gebruikers ze wel zien en andere niet, dus aan de instellingen die Toendy bij het schrijven van zijn bericht ingegeven heeft zal het ook niet liggen?

Back