Smit Lloyd 109!!

• Topicstarter Topicstarter Bugsier3_karsten
  • Startdatum Startdatum
He heb jij je kopschroef alweer aan het draaien
Geheimschrijver !!!!!!!!!! :oops: :oops: :oops:
mvg
Frederik :D :D

nee
ten eerste ik heb geen draaibankje
en ik moet maar eerst dan zo´n nieuwe boegschroef halen.

maar ff over 14 September

er is dan een vaardag in Heemskerk

As!

ik heb net gekeken maar het is niet los te krijgen dan zou ik de helering er uit moeten halen en dan gewoon een nieuwe moeten kopen!

Dat gaat pas gebeuren op langere termijn
eerst nog even schilderen en alles een mooi er uit laten zien!

Mvg,
karsten

Gister Zaterdag 20 September

Hallo allemaal.....

Ik ben gister wezen varen met mijn Tamara en de Tamara II van Maurice...

Hier wat foto´s:

hier achter mijn Polyester boot 4,5 Meter en 1,5 Meter breed.
De Tamara heeft een kracht daar stond ik even van te kijken....

let niet op mij,..... haha

Deze dag was niet mogelijk door de boot van Maurice....
want hij moest er voor zorgen dat je kont van de boot een beetje op dreef bleef.

Deze dag was nog leuk ook want ja de zon en het weer was helemaal geweldig

Mvg,
Karsten

Waarom heb je tamara geen vooruit gaande beweging.. Zie niks geen kleine golfjes bij je boot vandaan komen ofzo.. Lag je niet gewoon vast met je boot ?:p Waarom sleep je trouwens vanuit een hoek op je boot.. of is dat verbeelding door die fotos

Waarom heb je tamara geen vooruit gaande beweging.. Zie niks geen kleine golfjes bij je boot vandaan komen ofzo.. Lag je niet gewoon vast met je boot ?:p Waarom sleep je trouwens vanuit een hoek op je boot.. of is dat verbeelding door die fotos

Ik zie toch echt wél golfjes ;) Ok, niet zo lomp, maar dan nog. VOoral op de eerste foto zijn ze het duidelijkst te zien.

Ik zie toch echt wél golfjes ;) Ok, niet zo lomp, maar dan nog. VOoral op de eerste foto zijn ze het duidelijkst te zien.

Jaah maar dat lijkt me niet van een vooruitgaande beweging door het water.. eerder door slingeren van de boot ofzo

dat komt door de foto´s.
ik was bezig om net gang te gaan maken.
ik had net de schroef er op staan en was een beetje de boot aan het keren.....
We moesten rond.

@f.van Gent.

Waar heb je het over met me Pet?

mvg,
karsten

oke maar nu heb ik even een vraagje...

Als je je Accu´s nou wil schakelen dus met elkaar wil verbinden
maar niet dat je Voltage omhoog gaat maar je Ampere hoe moet je ze dan schakelen?

Heeft iemand daar een foto of tekening van van Seriel of Parallel snap ik niks van.

Mvg,
karsten

oke maar nu heb ik even een vraagje...

Als je je Accu´s nou wil schakelen dus met elkaar wil verbinden
maar niet dat je Voltage omhoog gaat maar je Ampere hoe moet je ze dan schakelen?

Heeft iemand daar een foto of tekening van van Seriel of Parallel snap ik niks van.

Mvg,
karsten

En jij moest de boel voor me kaar maken in die duwboot:p parallel schakelen..

En jij moest de boel voor me kaar maken in die duwboot:p parallel schakelen..

ja maar daar komt maar 1 motor in te staan
en een Schottel!

Dus ja

Mvg,
Karsten

Maar kan je dan ff een tekening maken of zo of een foto hoe dat ff moet want ik heb het wel gehad op school maar ik ben het ff helemaal kwijt!

Schakelen met zelfde voltage + aan + en - aan -

gr. Brandaris

TEN EERSTE MET ACCU´S BEN IK EEN LEEK

maar als ik dus gewoon de + aan de + en de - aan de - doe dan krijg ik dus 14 Ampère?

mooi dank je wel dan ga ik dat gelijk maken

want ik moet 4 Accu's in me boot stoppen dus dan heb ik 28 Ampère dat is wel leuk

Mvg,
Karsten

EN BEDANKT ALLEMAAL

Sleeplier

Hallo mensen

Ik heb net een sleeplier in elkaar lopen flansen samen met een geleider die allebij in me boot komen dus het enige wat je ziet is een sleepdraad.

Hier een foto:
LET NIET OP DE ROMMEL

Back