Smit Lloyd 109!!

• Topicstarter Topicstarter Bugsier3_karsten
  • Startdatum Startdatum
Ik heb nog even op je site gekeken, maar als je de schroefassen helemaal inkort dan kunnen je motoren nog precies aan de andere kant van het spant staan.
Desnoods kun je zelfs de schroefaskokers nog iets inkorten als je het niet zou halen.
Je kan dan ook weer gewoon twee 12V -7Ah accu's plaatsen.
Gewicht speelt namelijk helemaal geen rol bij dit pakket. (ik heb haar zelf ook gehad, en ik heb haar nu weer als bouwpakket :D )

Je hebt er niet de orginele schroeven onder zitten die bij het pakket zaten?
Op zich was er wel het nodige mis aan het pakket, maar de schroeven waren goed. Evenals de kluisgaten, die waren ook fraai.

Ik heb nog even op je site gekeken, maar als je de schroefassen helemaal inkort dan kunnen je motoren nog precies aan de andere kant van het spant staan.
Desnoods kun je zelfs de schroefaskokers nog iets inkorten als je het niet zou halen.
Je kan dan ook weer gewoon twee 12V -7Ah accu's plaatsen.
Gewicht speelt namelijk helemaal geen rol bij dit pakket. (ik heb haar zelf ook gehad, en ik heb haar nu weer als bouwpakket :D )

Je hebt er niet de orginele schroeven onder zitten die bij het pakket zaten?
Op zich was er wel het nodige mis aan het pakket, maar de schroeven waren goed. Evenals de kluisgaten, die waren ook fraai.

Ja maar ik heb nu al een oplossing!!

Die oude eigenaar had dus de electronica overal en nergens liggen
ik heb nu alles op 1 vast plaats de motoren achterin en de Electronica voor in
en dan heb ik ruimte zat in het midden....

ik heb al vast 1 Accu mijn portomonee was een beetje te gul deze maand!!

hahahahaha

maar wat vond je van de eerste foto en de laatste foto
vind je hem ook niet schoner!!

hahahahahahahahahaha

maar wel bedankt trouwens en verlichting is ook weer aangebracht
ik heb nu 1 Schijnwerper op de stuurhut
1 schijnwerper naar het achterdek
1BB 1SB licht (Navigatie verlichting)
alleen nog even een accu pack halen voor mijn zender

maar het lulllige is ik heb hier bij een Terra Top zender gekregen
helemaal goed natuurlijk maar alleen de Accu pack die er in zit is dood
want ik moet er dan wel losse Batterijen in doen maar er zitten geen Spiraaltjes meer in die dus de batterijen aan duwen.

dan heb ik nog even een vraag!
ik heb er nu een 9,4V in zitten maar kan er ook een 7,2V in????

Mvg,
Karsten

maar het lulllige is ik heb hier bij een Terra Top zender gekregen
helemaal goed natuurlijk maar alleen de Accu pack die er in zit is dood
want ik moet er dan wel losse Batterijen in doen maar er zitten geen Spiraaltjes meer in die dus de batterijen aan duwen.

Mvg,
Karsten

Dat heb ik ook al opgelost

dus het nu nog de opbouw en het dek nog even Schilderen
en klaar is kees
maar ik blijf nooit klaar met deze Supplier

nieuwe foto´s

Laatst bewerkt door een moderator:
nieuwe foto´s

Hier het dek in de nieuwe kleur!!! het is niet de Orginele maar is wel mooier!!!

Hier de voorkant het boldertje voor op moet ook nog even kwart gemaakt worden!!!

Meer foto's volgen

nieuwe foto´s

HIER WAS ZE NOG HEEEEL VIES!!!

nog even een witte binnenverschaning gemaakt moet nog worden bijgewerkt!!

andere foto's

Zo vies was ze dus!

Hier nog een paar foto's!!
van de fase dat ik haar kocht
ik ben even gaan zitten en heb 6,5 uur gezeten om haar schoon te krijgen

Hier dan een foto dat ze schoon is!
en wees eerlijk resultaat mag er wezen!!!

toch??

ik vind van wel
ik ben er ook zooooo trots op ze heeft al 2 jaar geen water gevoeld ze zal wel schrikken ze heeft wel nieuwe kleren aan(Verf)!!!!!! haahahahahahah sorry kon het niet laten

Heeey Droop

ik zat nog eens te denken he

kijk ik heb dan het dek grijs en de verschansing wit en zo maar ik wil ook een andere kleur gaan gebruiken voor het dek op de opbouw
weet jij misschien iets???

ik zal morgen weer even foto's maken en plaatsen gelijk
ik was er namelijk achter hoe ik ze er op kreeg

dan zet ik er ook even foto's neer hoe hij in het begin was!!!

Droop kent maar 1 kleur.. En dat is roestkleur :mrgreen:

Maar waarom zou je je opbouw een andere kleur geven? Ik zou dan de romp een ander kleurtje geven ofzo.. De opbouw wit is toch wel het mooiste?

Heeey botter

dat snap ik ook wel
maar ik bedoel HET DEK kijk hier maar eens dat wat nu groen nog is!!!:

Haha ik dacht ook dat die van marktplaats kwam :wink: Dacht ik namelijk aan je standaard te zien :) maar goed.. Ik weet eigenlijk niet wat voor kleuren.. Ik weet niet wat jij een mooie en stoere kleur vind.. Zelf zou ik daar iets van mat zwart ofzo wel mooi vinden.. En je schouwen dan een rode kleur ofzo geven.. Ik vind dat groene inderdaad niet zo mooi.. Valt veels te veel op.. Al was het dek groen wel mooi geweest denk ik.. Alleen dan een wat lichter groen.. Maar wat ga je er voor de rest nog aan doen? Is het klaar zo of komen er nog veel dingen bij?

Het kon he :D zag er laatst 1 staan met zo een soort gelijke steun, die jij ook hebt, ah jah boeiend.
Anyways waarom kleur je het dek niet in in paint, beter om een foto te verknoeien dan je dek :D

Haha ik dacht ook dat die van marktplaats kwam :wink: Dacht ik namelijk aan je standaard te zien :) maar goed.. Ik weet eigenlijk niet wat voor kleuren.. Ik weet niet wat jij een mooie en stoere kleur vind.. Zelf zou ik daar iets van mat zwart ofzo wel mooi vinden.. En je schouwen dan een rode kleur ofzo geven.. Ik vind dat groene inderdaad niet zo mooi.. Valt veels te veel op.. Al was het dek groen wel mooi geweest denk ik.. Alleen dan een wat lichter groen.. Maar wat ga je er voor de rest nog aan doen? Is het klaar zo of komen er nog veel dingen bij?

je raakt me:(

Back