Smit Nederland

dat is waar maar als je eentje inbouwt dan vind ik het ongelofelijk veel zonden om hem niet aan te sluiten! dan kan je nog beter gewoon een pvc buis steken voor het effect te krijgen.

eh brecht,ik heb NIKS ingebouwd,hij zat er al in,en net wat harm zegt,een echte schipper heeft m idd niet nodig

Staan 2 motoren in,

Daar kun je ook goed mee manouvreren. Zelfs met een schip. Heb mn kopschroef wel maar gebruik hem amper, tenzij t windkracht 3 is en dwars erop. Voor de rest kun je voorop heel veel doen met wat je er achter in heb staan. In een sleepboot helemaal, die is een stuk korter.

Staan 2 motoren in,

Daar kun je ook goed mee manouvreren. Zelfs met een schip. Heb mn kopschroef wel maar gebruik hem amper, tenzij t windkracht 3 is en dwars erop. Voor de rest kun je voorop heel veel doen met wat je er achter in heb staan. In een sleepboot helemaal, die is een stuk korter.

Stephan die begrijpt het tenminste,roeren dwars en 1 motor op vooruit,andere op achteruit,en dwars gaat tie

gr alex

full

IMO nummer staat er op

Laatst bewerkt door een moderator:
full

vandaag is ook de rederijnaam onthult

(ps,denk dat baggeraar nu blij is haha)

gr alex

Stephan die begrijpt het tenminste,roeren dwars en 1 motor op vooruit,andere op achteruit,en dwars gaat tie

gr alex

Ik begrijp het ook!!!!!!!!

Kijk, een boegschroef is voor mij te duur om te kopen, maar als ik ze dan zo verneukt (sorry voor dat woord) dan vind ik dat gewoon zo zonde!

brecht,het is dat hij er al inzat toen ik die boot kocht,denk niet als ik m nieuw had gekocht,dat ik er een in had gebouwd

gr alex

full
full

vandaag een airco unit gemaakt en daarna ook maar een gas en zuurstof set gemaakt,toch weer een leuke opvulling van het werkdek

gr alex

Nog een tip van Flip. Voor nog meer dekdetails details kan je terug grijpen op de bouwpakketten in de schaal 1:35. Genoeg te vinden om het dek verder op te leuken en relatief goedkoop. Het is dan wel niet zelf gemaakt maar ach. Wie geeft daar om als het er mooi uitziet?

full

vandaag de sleper maar ff in het water gelegd om te kijken of alles werkte,en om te kijken of de waterlijn klopte,moet voor nog 1 cm zakken,maar de accu van de boegschroef moet er nog in,dus dan zal die wel goed liggen

gr alex

Back