smit nederland

Hoi bart,

Een plaat kunststof kost ongeveer 3 euro. Als je daar je opbouw van maakt en je dek met verschansing zal het niet meer dan 10 euro zijn. Anders moet je plamuur kopen van 12 euro. Dat kost egt heel veel tijd om dat netjes te schuren.

tim

Ik vind dit een goede tip! Uiteraard kost schuren tijd, ik vind plamuren/schuren niet altijd even gemakkelijk om het superstrak af te werken. Met een mat-verf gaat 't overigens weer beter dan met glans.

Welke dikte van kunststof kun je aanbevelen?

heb me in de kerstvakantie met de weinige tijd die ik had eventjes bezig gehouden met het interieur van de stuurhut en volgens mij mag het resultaat er wel zijn

smit_nederland_stuurhut_interieur.jpg

word vervolgt groetjes bart .

Hallo Bart,

Je ziet hoe mooi het kan worden met plamuren en schuren. Je heb wel meer eer van je werk als dat je met kunststof werkt zeker als je met hout geen nerfie meer ziet.
Ben zelf ook al een tijdje bezig met de stuurhut. Ga lekker door zo.

Groeten,
Peter

Puik! Ben ietsje verder dan jij. Het houtwerk vraagt nogal passen en meten (de maten kloppen niet bij mijn BB model...), en het is al helemaal lastig om de naadjes a/d binnenkant keurig strak te krijgen. Heb jij dat gevoel ook?

Succes, ik volg het met plezier!

Zie er best netjes uit!, Ik zelf werk toch liever met Abs denk ik.

Maar goed, Ga zo door

Mark.

Puik! Ben ietsje verder dan jij. Het houtwerk vraagt nogal passen en meten (de maten kloppen niet bij mijn BB model...), en het is al helemaal lastig om de naadjes a/d binnenkant keurig strak te krijgen. Heb jij dat gevoel ook?

Succes, ik volg het met plezier!

ja het is een beetje passen om alles netjes te doen aansluiten
heb jouw bouwverslag ook al eens doorlezen je smit ziet er al zeer mooi uit
keep up the good work ;)

grtz bart

hey

weral eventjes geleden door de drukte is de hobby weer eventjes blijven staan

maar toch even een kleine update het onderste deel van de stuurhut is ondertussen al geplamuurd, geschuurt en ook voorzien van een laagje verf .

verder heb ik ook al de opbergbox die tussen de schoortstenen staat afgewerkt .
nu eerst twee weken examen en dan 2 maanden vakantie (bouwverlof :p)

grtoetjes bart

Hoi Bart , nog welkom op het forum je zal je hier wel thuis voelen met alle adviezen, zelf geef ik geen commentaar maar lees wel alles mee omdat ik het leuk vind .

succes met de examens hoop dat je slaagd en daarna zorgeloos al je energie op de Smit 1800PK klasse kan storten !!

m.v.g. , Brandaris

hey allemaal

zo juist terug van de moddelbouwwinkel
heb me vandaag een set motoren gekocht decaperm 12v ,een mc19-S zender ,etc...

weet me vandaag weral bezig te houden

groetjes bart

Back