smit rotterdam na 25 jaar ijndelijk af maken

Om maar even publiekelijk te reageren op de naar mij toe gestuurde PB'tjes.

Ik stamp niemand de grond in ik geef alleen mijn mening wat in mijn optiek vrij is op een forum
Dat mijn mening soms recht voor zn raap is......ach ja.
Je kunt nou eenmaal niet bij elk geplaatst bericht de topic starter een veer in zn achterste douwen.

@Adrie van gerwen.....Waar mijn prestaties blijven ?? ik hoef niet meer te presteren ik heb mijn strepen al verdiend.

@Joostttt...Of ik nu blij ben ?? Wat dacht je, ik ben elke dag blij het leven is een groot feest.
Of ik aandacht te kort kom thuis ?? Ja soms, maar dan ga ik gewoon domme topics van een zekere Joosttttttttt lezen dat maakt veel goed. (sorry je vroeg erom)

Voor de andere mensen die dit topic lezen.......Altijd blijven lachen en lekker verder gaan met knikkeren.:bye:

rohe laat een zien wat jij bouwde toen je 15 was !!
van daag ven ik 16 geworden:proost::halfrobot:
ik geef je 1 tip stop met posten en zoe maar een andere hobby

ook jij moest het leeren ik ook dat doe ik door simple boot jes te bouwen zo als mij boot de klop van 1 blok grene hout ge maakt od mij boot copright van blok gemaakt op school of mij duw bootje (die heb ik julie nog niet laten zien maar ja)
en nu maak ik deze boot voor mij pa af en ik en mij pa hebben tijdens het bouwen/afmaken veel lol
daar om bouw ik model booten het hout mij van de straat ook van slechte dingen zo al drug en te veel drank (bier brieze enz )
maar naast mij model bouw tijd heb ik ook nog 2 brommers en 1 quad staan en nog een crossbrommer(moet nog af gemaakt worden)
nou ja ik ga morgen weer beginnen met bouwen van de smit

gr joost

Joost,

ook van deze kant Gefeliciteerd!

Je hebt gelijk met je opmerkingen:
je kunt beter met modelbouwen bezig zijn dan in de kroeg zitten of ergens de boel slopen.

En dat je d'r veel lol in hebt is het allerbelangrijkste!

Succes verder en nog een fijne dag!

Wim

Hey,
gefeliciteerd!
heb je je praktijk en theorie al aan gevraagt?
Ik zou daar wel snel mee zijn, want soms zit het weleens vol geboekt.
In ieder geval succes met bouwen morgen
gr. Jeroen

Back