smit rotterdam na 25 jaar ijndelijk af maken

Heb je topic eens doorgelezen (en alle andere. er zijn er genoeg:)) en vraag me toch af of je niet beter een andere hobby kunt gaan zoeken.
Je kunt niet lezen , niet schrijven en luisteren.
Zie je nou zelf niet dat je Smit Rotterdan aan alle kanten scheef is ???
Volg toch eens raad van anderen op dat scheelt een hoop ellende.

@ROHE

Ik hoop niet dat je als 34-jarige het noodzakelijk vind het tomeloze enthousiasme van een 15-jarige om te kegelen? Ik ga uit van het principe dat iedereen het moet leren. En bij de een gaat het wat sneller als de ander.

Joostt echter heeft in deze topic duidelijk laten blijken open te staan op kritiek. Ik vind dat hij elke keer een stuk beter geworden is. De selectie voor nieuwe regelaars in een modelbouw winkel, waarschijnlijk met hulp van het personeel aldaar i.p.v. gewoon maar iets op internet te bestellen vind ik helemaal toppie... In mijn beleving komt het wel goed met Joosst.

Laatst bewerkt:
Ben ook als een onwetende modelbouwer met een veel te moeilijk model begonnen in die tijd.

Nu bijna 6 jaar later staat het model ook weer kaal op de plank om opgeknapt te worden, das het leuke van het bouwen.

Je wordt uiteindelijk steeds beter, maar je moet wel ergens begonnen zijn;-).
Gewoon doorgaan joost,

Gr robin

Heb je topic eens doorgelezen (en alle andere. er zijn er genoeg:)) en vraag me toch af of je niet beter een andere hobby kunt gaan zoeken.
Je kunt niet lezen , niet schrijven en luisteren.
Zie je nou zelf niet dat je Smit Rotterdan aan alle kanten scheef is ???
Volg toch eens raad van anderen op dat scheelt een hoop ellende.

kijk dit vind ik toch meer wat voor een ban zulk soort in de grond stampen doe je maar ergens anders..

ruben

[mod]Heren, haal allemaal weer eens even diep adem...

Ondanks dat u het niet eens bent met Rohe:
Ook hij heeft zijn mening. En die mag hij uiten hier.
En dat doet hij op een wijze die wellicht "recht voor zijn raap" is, maar in mijn optiek geen onvertogen woord bevat.
Hoewel hij wellicht beter had kunnen schrijven: "Ik vind dat je niet kan lezen, schrijven en luisteren." Maar dat is spijkers op laag water zoeken.
Er is hier geen enkele forumregel overtreden.
[/mod]

Joost,

Je ziet hierboven dat er een aantal mensen zijn die je steunen!
Geweldig!
Dit betekend dat je op de goede weg bent.
Blijf je zo inzetten als nu en je zult zien: eens zal je prachtige modellen kunnen maken. Blijf oefenen, blijf luisteren naar opbouwende kritiek en ga door op de goede weg.

Succes!

Wim

[mod]
Ondanks dat u het niet eens bent met Rohe:
Ook hij heeft zijn mening. En die mag hij uiten hier.
En dat doet hij op een wijze die wellicht "recht voor zijn raap" is, maar in mijn optiek geen onvertogen woord bevat.
Hoewel hij wellicht beter had kunnen schrijven: "Ik vind dat je niet kan lezen, schrijven en luisteren." Maar dat is spijkers op laag water zoeken.
Er is hier geen enkele forumregel overtreden.
[/mod]
Ik ben het vaak met je eens Roel, maar ik vind dat je er hier naast zit :(
Er is wel degelijk een forumregel overtreden, en wel het fatsoenlijk met elkaar om gaan.
Ondanks dat ik zelf ook wel eens kort door de bocht ben, vind ik dat Rohe hier wel een heel bot "statement" maakt.
Hij heeft zelf net aan vier berichtjes gepost, en heeft zelf nog geen "bouwsel laten zien.
Dan moet je ook niet dergelijke commentaren geven.
Natuurlijk is Joost niet de meest foutloze schrijver, en hij is verschrikkelijk eigenwijs, en is daar al meerdere keren wat over gezegd (ook door mij), maar niet op een dergelijk "botte" manier.
Ga dan niet na 4 postings roepen dat iemand maar een andere hobby moet gaan zoeken, dat zou Rohe zelf moeten doen als hij er niet mee om kan gaan wat Joost presteert

Laatst bewerkt:
Adam: Het niet met elkaar eens zijn: dat moet kunnen.
Maar: iemand pats-boem een ban geven omdat hij zijn mening geeft:
Nee, dat ben ik niet van plan.
Subtieler? Had gekund, ja. Heb ik ook aangegeven.
Zou het helpen?
Deze vraag laat ik graag open...

Hallo,

@joost,

Ik moet zeggen dat je goed bezig bent hoor. En doe vooral zo verder.
Je komt er wel.:p

@rohe,

Daar ik zelf eigenlijk nog geen model heb gepost hier op het forum (zo eigenlijk daar eens moeten mee beginnen) vind ik dat je commentaar op een meer beleefde manier moet geven. Je bent zelf nog niet aan je proefstuk toe.
Dus voor je commentaar geeft, denk zelfs eens na hoe jij het er vanaf zou brengen.
Want 4 berichten geeft toch wel de indruk dat je zelf geen ervaring hebt.
Iedereen weet van waar Joostt komt en zal waarschijnlijk dan ook bevestigen dat hij tenminste iets doet.

@Roel,

Ik geef je gelijk dat je daar niet direct een ban moet voor geven maar gepast reageren kan.
Is natuurlijk mijn mening hé.:)

jongens jongen ben net trug van 1 week zieken huis en zie dan in eens dit
een andere hobby zoeken doe ik ook niet ik bouw boten dan vind ik luek
ik ben niet zo'n jonnge wat op straat gaat hangen

rohe lees de andere topic van mij maar eens ik ben er vaak genoeg op gewezen dat mij boot niet helemaal kopt
maar dat nu elke topic "ver nu*t" word vind ik minder

ik heb dyslectie ik probeer zo mooi mogelijk mij berichten goed te typen
maar dat lukt niet altijd
dat moet je kunnen respekteeren als je dat niet kan dan moet je ook niet reageeren op mij topic

ik ga binne kort weer bezig maar eerst uit ruziten van het ziekenhuis
ik hoop ja je het nu snapt rohe

wimg op de goede weg ben ik ook maar het kan beter maar niet iedereen is pervekt ;)
en de rest die mij stuen dankje wel :)
gr joost

Joost,

Hopelijk gaat het goed met je neus;)
Ooit is iedereen ergens begonnen :D;)

Je gaat ook de goede kant op met typen:)
Blijf zo oefenen en er goed om denken dan komt het vanzelf wel goed:cool:

Nu nog zeker thuis blijven? Lekker veel bouwtijd in ieder geval:)

heey joost met zijn feest neus:mrgreen:.

nou joost beterschap met je neus jongen.

en we zullen jou vorderingen wel weer zien.

gr willem

Joost je vroeg aan mij de kleur van de verf die ik gebruik voor de onderkant van de zwartezee3 ,de kleur is roodbruin .
Ongeveer die kleur heb ik onder mijn motorboot zitten.
Wat ik onder mijn motorboot heb zitten,word ook gebruikt op zeeschepen.
Als je intresse hebt wil ik defabrikant en het ral no. doorgeven
Groetjes J.v.d.Lugt zwartezee

joostt ik zou je nog het merk en nummer van de spuitlak door geven het is
dupli-color
terracotta sat-in -mat
dcp 8200
groetjes
j.v.d.lugt zwartezee

Back