Nou, en dat verhaal had ik dus geen zin in om in te tikken.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, en dat verhaal had ik dus geen zin in om in te tikken.![]()
Koop wat vierkant hout in de bouwmarkt van verschillende maten, bijvoorbeeld 10 x 10 mm, 20 x 20, en zaag van elk wat verschillende lengtes. 10, 15, 20 cm.Met een smalle schaaf van 1,5 cm gaan sommige stukken beter.
Ik hoop wat vooruit te gaan maar de garage is wel koud nu.
Iedere dag een beetje verder dan de dag ervoor...In ieder geval zijn vandaag de motoren binnengekomen en koppelingen.
En de roeren kan ik fabriceren met een plaatje messing.
Dat soort namen op het etiket suggereert een 2-componentenverf...1,2 benzisothiazool-3 2h- on.
Poriënvuller is bij mijn weten uitsluitend geschikt voor "kaal" hout (oud of nieuw hout maakt niet uit, zolang er nog maar niet eerder verf of lak opgezeten heeft) omdat dat spul nogal onvoorspelbaar kan reageren met onderliggende lagen. Dus tenzij je je romp HELEMAAL kaal schuurt (wat een dusdanige klus is dat ik dat niemand aan ga raden) denk ik niet dat poriënvuller een optie is.het principe porienvuller is mij nog onbekend. Daar heb ik dus ook geen restant meer van staan.![]()
In de scheepvaart, zowel in het groot als in het klein, doe je nóóit iets "effe"... Da's mijn nu ruim 40 jarige ervaring.Het was oorspronkelijk de bedoeling om de boot 'even' RC te maken en dan op de kast neer te zetten.