Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben op zoek naar tekening van de smit tak wie kan mij verder helpen.
De schaal is onbelangrijk deze bereken ik terug naar 1:50 zo als de sleper die hem voort gaat trekken.
Als je de Taklift 4 wilt bouwen moet je idd even de links van Bol volgen, maar dan vind je niet deze drijvende bok.
Deze bok komt namelijk volgens mij eigenlijk uit Zweden als ik mij niet vergis, en is na één of andere berging (ik dacht de Olaf) overgenomen door Smit.
Weet echter wel waar je aan begint, een drijvende bok is niet het meest simpele model om te bouwen, zeker niet als het ook allemaal nog eens zou moeten gaan werken.
Bedankt voor de site waar ik tekeningen kan bestellen hier kan ik zeker verder mee.
En de site waar het model staat is super echt een mooi model hij is alleen groter als ik zelf verwacht had.
Ook een mooie smit tak. is deze ook 1:60.
En wat is de grote van hem?
De smit tak 4 is me eigelijk te groot als ik deze samen met m'n sleper mee neem dan pas ik er niet meer in.
Dus geen andere auto maar het liefst een kleiner sleep object .
Maar het blijf wel een uitdaging om een smit tak te bouwen.
En een vraag waar kan ik deze tekening krijgen. want deze staat niet bij de NVM
Ja inderdaad hij ziet er niet orgineel .Maar hij ziet er wel MOOI uit.
Zijn er meer mensen die die een hijs of werk eiland gebouwd hebben laat het evt weten dit help me misschien met leuke ideen.