Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Van de week hebben een vriend en ik een klein pompje en tank in zijn Christen Eagle II van GP gebouwd en gister getest op 3delen rode diesel en 1 deel transmissie olie.
Dat rookte op zich best aardig.
Vandaag rookvloeistof van de voor brandweer oefeningen.
Die doet het heel even en valt dan weer weg.
Waarschijnlijk koelt het de boel te ver terug.
Aangezien het een Y header is proberen we van de week om er diverse malen dunwandig siliconen slang omheen te draaien om zo de boel op te warmen.
Ik zag rook vloeistof al vaker voorbij komen maar was nog geen uitslag van bekend.
Gr. Dennis
Filmpje met diesel.
Motortje liep niet helemaal lekker zonder motorkap
Gister hebben we 1 meter messing rond de demper gedraait en vandaag gevlogen met het diesel mengseltje.
Ging nog niet zo slecht. Veel wind dus waaide snel uit en bewolkt dus je zag het niet echt goed afgezien van de blauwe gaten.
Betere foto's volgen nog.
We zullen de rookvloeistof nog een keer proberen in de hoop dat het nu warmer blijft.
Anders heb ik nog heatwrap glasvezeltape voor uitlaten om zo de temperatuur hoger op te laten lopen in de demper.