Smoren bij warme motor ?

Maar elke keer denk je nu is het goed, en dan na een minuut of 5 smoort hij dan weer.

Ik heb al een koudere plug geprobeert en het hielp niet.
Ik heb er nu een rossi nr 5 in "very cold".

Dat van die needle zou goed moeten zijn indd.

Wat die plug betreft, zou ik eerder voor een warmere gaan. Ik weet niet wat voor een auto je hebt maar een 5 lijkt me niet noodzakelijk, dat kon nog best eens je probleem zijn. :eek:

Ik heb een Ansmann Hogzilla, met 4,6cc force motor en rijdt op 16%.
Wat zou jij voorstellen voor plug ?
Heb ook een nr 3 geprobeerd ( ik had nog een nieuwe van een andere auto).

Als je op 25% zou gaan rijden moet je dan alles weer opnieuw afstellen ?

Ik heb een Ansmann Hogzilla, met 4,6cc force motor en rijdt op 16%.
Wat zou jij voorstellen voor plug ?
Heb ook een nr 3 geprobeerd ( ik had nog een nieuwe van een andere auto).

Als je op 25% zou gaan rijden moet je dan alles weer opnieuw afstellen ?

Ik zou er een nr. 4 in proppen.

Ook zou ik met een 4,6 cc op 20% nitro gaan rijden. Je zult absoluut de boel weer helemaal opniew moeten afstellen ja. Maar dat zou je niet mogen weerhouden het te doen lijkt mij zo. Of het verstandig is om over te stappen weet ik niet. Ik heb wel eens gelezen dat dat niet goed is voor je motortje. 1 keer overstappen kan nog wel geloof ik, maar als je heen en weer blijft switchen dan kan ie instabiel worden.

Morgen maar eens gaan halen ( samen met een nieuwe starter ;))
De motor heeft er nu ongeveer 2 liter door.

Het is het proberen waard dunkt me. Ik zou ook voordat je hem opnieuw probeert te starten, eerst even je HSN helemaal dicht draaien, en dan weer opnieuw tellen naar 5 slagen open. :turn-l:

Oja, check ook even of je LSN nog gelijk met het carbu huis staat. Succes ermee. :D

Controleer je uitlaatsysteem en tank op lekken, na 5 minuten kan ook ergns daar door een rot rubbrtje een lek ontstaan waardoor de motor spontaan armer gaat lopen.

Het is het proberen waard dunkt me. Ik zou ook voordat je hem opnieuw probeert te starten, eerst even je HSN helemaal dicht draaien, en dan weer opnieuw tellen naar 5 slagen open. :turn-l:

Oja, check ook even of je LSN nog gelijk met het carbu huis staat. Succes ermee. :D

Waarom moet je lsn gelijk staan met het huis???Als ik dat bij mijn motor(RB C6bb) doe loopt hij gelijk in de soepals hij warm is.
draai de lsn een halve slag uit en kijk hoe hij daar op reageert,word het beter moet je hem nog verder uitdraaien.Stel je motor ook af als hij op temperatuur is.

Waarom moet je lsn gelijk staan met het huis???Als ik dat bij mijn motor(RB C6bb) doe loopt hij gelijk in de soepals hij warm is.
draai de lsn een halve slag uit en kijk hoe hij daar op reageert,word het beter moet je hem nog verder uitdraaien.Stel je motor ook af als hij op temperatuur is.

Omdat voor zover ik weet dat de fabrieksafstelling van de carbu op de Force 4,6cc is, van de meeste andere standaart motoren ook trouwens. :cool:

Back