Zo zie je maar weer eens, soms is het nuttig als je zo'n gek hebt die de boel leven inblaast door 'open deur' vragen te stellen
Ik ga dit ook doen. Ik ben gewoon niet handig met schakelaars, en dit is de perfecte oplossing, goede tip, thx roald!
@roeleveld: je moet niet naar ons kijken, vergeet niet dat iedereen die je nu ziet trainen, ook al een jaar of 2~3 vrij veel trainen, als niet langer. Je had mijn 1e C vluchten moeten zien, dat leek totaal nergens op, alleen met heel veel moeite kon men het programma er in herkennen, als je er bij zei wat iets was. Sowieso, als we zo gaan redeneren, kan ik ook naar Derk (vd. Vecht) kijken en denken 'ik kan wel stoppen'. Ik had dingen waarvan ik dacht 'dat ga ik nooit leren' en je zult merken, als je meer vordert, dat je ineens dingen kunt waarvan je nu denkt dat ze te moeilijk zijn.
F3A is een ontzettend goede leerschool als je wat verder wilt komen met vliegen, je leert er (vlieg)vaardigheden mee waar je in de rest van je modelvliegcarriere veel plezier van zult hebben.