snel

Ik schat zo'n 100 Km/u. Het lijkt sneller door het hoge geluid van de propjes die dicht achter de achterlijst zitten.

Groeten,

Paul

ik kan de twinjet zeer aanraden, een van mijn weinige electro toestellen waar ik al veel fun mee heb beleefd.

afb206.jpg

hallo gerard is de twinjet een moeilijk model of valt dat wel mee :?: :lol:
ik ben al wat aileronmodellen gewend dus ik heb wat ervaring. :idea:

als je al wat ervaring hebt met vliegen is het uitstekend te vliegen.
hij stalled heel gemoedelijk, laat de neus wat zakken maar klapt nooit over de vleugel weg.
met gematigde roeruitslagen is ie goed te vliegen, met grote uitslagen rolt ie als een idioot.
kan zonder problemen erg langzaam vliegen.

met de normale speed 400 motoren is ie redelijk snel (10 cellen) alleen zijn dan je motoren naar 30 vluchten ofzo op.
op 8 cellen vind ik hem iets te tam.

heb zelf dan ook 2 speed 480's gemonteerd en vlieg met 10 cellen.
its a blast !
ben inmiddels aan mijn 3e toe, de eerste was ernsig zwaar geworden door de reparaties, de 2e wou dwars door een boom, en de laatste is nu al erg lang heel.

ff tussendoor:

Gerard? Hoe ben je aan die RedBull stickers gekomen? Ik heb RedBull gemaild, gebeld én geschreven, máár zo'n groot concern heeft geen stickers... :P Dacht het ook... :twisted:

Op welke manier kom je aan RedBull stickers?

k vraag me af of ie voor n stijgvlucht recht omhoog aan speed 400 tjes en 8 cellen genoeg heefd 1700 cellen :?:

nope, wel een eindje maar niet unlimited.
op 10 cellen word het een stuk leuker.

als je met 8 celllen blijft vliegen maken de 400 of 480's geen verschil.
de 480's kunnen wel fatsoenlijk op 10 cellen, de 400's niet.

merk je heel veel verschil bij 8 of 10 cellen of is t echt ff meer power¿¿
want t liefst heb ik veel snelheid :lol: 8O

:D Er een zien vliegen met 10 cellen CP 1600 en twee permax 450.
Ging als de brandweer :lol:

als iemand weet waar ik een filmpje naar kan uploaden, kan je zien hoe snel ie is met 10 cellen.

twinjet

ik heb de twinjet een maand geleden ingevlogen en hij bevalt me heel goed hij kan veel figuren alleen op zijn rug zakt ie wel een stukje maar dan rol je m om en dan heb je over speed en dan schiet ie weer een hel stuk recht omhoog hij vliegt goed leuk model :lol: :!: :!: :lol:

Back