snelheid hpi e-firestorm 10t

ik overweeg nu toch om een mooi brushless setje te kopen, maar wat is een mooi passend setje voor de E firestorm 10t(of past het altijd)en hoeveel moet dat dan ongeveer gaan kosten?

met minder mah ga je korter rijden met minder volt ga je langzamer
(als je ervan uitgaat dat het dezelfde batterijsoort is)

edit: ik was te laat

De capaciteit heeft ook te maken met de snelheid afhankelijk van de "C" rating. De snelheid van mijn e-maxx ging met kershaw designs motoren van 45 naar 65+km/h door andere batterijen te gebruiken. Eerst waren het tenergy 4500mah packs, dan LRP 4200mah packs en de "c" rating van die ligt veel hoger...

De capaciteit heeft ook te maken met de snelheid afhankelijk van de "C" rating. De snelheid van mijn e-maxx ging met kershaw designs motoren van 45 naar 65+km/h door andere batterijen te gebruiken. Eerst waren het tenergy 4500mah packs, dan LRP 4200mah packs en de "c" rating van die ligt veel hoger...

dat weet ik maar heb ik expres niet verteld: hij komt niet zo over dat er veel van weet (niet vervelend bedoeld) dus heb ik C rating achterwege gelaten
je kan er natuurlijk ook een accu in stoppen met meer A in plaats van meer C want 8Ah/20C is op zo'n manier hetzelfde als 4Ah/20C je kan alleen minder lang rijden

Ik heb inmiddels een EZrun 9e combo gevonden is dit wat voor de e-firestorm ? Heeft die dan wat pit??
Wat is eigenlijk het verschil tussen bijv. 5.5t en 9t?

voor zover ik weet is de 5.5t 6000kv en de 9t 4300kv
met de 5.5t heb je dan meer toeren=max snelheid met de 9t heb je meer trekkracht=acceleratie

Dus dat is maar net wat je zelf wilt, is het dan zo dat de 9t ook traag is? Of daar zit ook wel snelheid in?(hoeveel km/h)
misschien domme vragen maar ik ben helemaal nieuw in de electro-wereld

denk dat je er de 70 wel makkelijk mee red hoor. heb de 9t 60a in mijn bandit. trekt als de brandweer hier :D. zeer goede punch.

is het verstandig om gelijk de 3cell te kopen?
mijn rustler gaat op 2cell hard genoeg
of kan je hem op training zetten?

Back