snelheidsregelaar

hallo
weet iemand welke snelheidsregelaar ik moet hebben voor mijn tamiya scania
heb ik eindelijk al mijn verlichting in orde gaat mijn snelheidsregelaar stuk ( dit was een nog een oudje die ik had liggen )
klopt het dat wanneer de regelaar stuk is de ontvanger en lichtmodule het dan ook niet meer doen ?
ik heb een truck puller motor er in en werk met een lipo
wie weet er een type/soort serie snelheidsregelaar voor mijn 1/14 tamiya scania te koop

mvg rob

Meestal gaat de voeding via de regelaar naar de ontvanger. Als de regelaar stuk is, en geen voeding meer doorgeeft aan de ontvanger, zal ook de stuurservo, en alle rest wat op de ontvanger ingeplugd zit, niet werken.

Je hebt een auto/truck regelaar nodig voor een brushed/borstelmotor. Alles wat voor een 1:10 rc auto werkt zal ook hier werken. Van een standaard Tamiya regelaartje, tot om het even welk ander merk. Beetje afhankelijk van wat je wil, budget 2x tot 1xx euro), merk... Heb je een winkel/webshop/... waar je wilt kopen, welke merken hebben ze er?

Tamiya, hobbywing, Carson, graupner, lrp, cti, ...

Sommige hebben een losse aan/uit schakelaar, sommige een grote koelvin, sommige een ingebouwd lipo alarm,... Keuze is nogal ruim.

Laatst bewerkt:
hallo
ja dan is de regelaar echt stuk
het is een regelaar uit china zie foto
nou zitten er hier wel rode 2 jumpertjes op de ene is voor de stand op lipo en de andere voor reverse on/off , enig idee hoe een regelaar stuk kan gaan ?
ik kan dus gewoon een regelaar voor een 1/10 aanschaffen ( amazone heeft er genoeg )

Bijlagen

• 1674504337666.jpg
    1674504337666.jpg
    214,2 KB · Weergaven: 121
  • 1674504337668.jpg
    1674504337668.jpg
    196,7 KB · Weergaven: 119
Wat voor voltage gebruik jij? en hoeveel cellen LiPo? Als dat een 3 cellige is, dan is die spanning waarschijnlijk te groot, want oude truck regelaars zijn veelal 7,2 V (en de motortjes ook), dus mogelijk heb je een verkeerde accu.

daar zeg je wat wat dat boos kijken betreft , ik keek er een beetje verontwaardigd naar , ik plug de accu er in rondje gereden en daarna stuk
ik denk dat ik de hobbywing 1060 die leon 1965 aanprees koop

Back