Snelle Delta (Barrakuda)

Nee, de onderkant blijft een kleur, maar de bovenkant wordt uit drie kleuren gemaakt om het verschil tussen boven- en onderkant goed te onderscheiden.

Hier wat hersenspinsels van het kleurenschema van de bovenkant. Een van deze drie gaat het worden.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry mannen, het is toch het schema van rechtsonder geworden, omdat ik die van linksboven met de bliksemschichten als eens eerder gebruikt heb in een andere kleurstelling. (zie pagina 1)

Hieronder het resultaat:

full

Eerste vlucht

Vanmiddag heb ik de eerste vlucht gemaakt met de delta en de tweede ook. Dit verliep allemaal goed.
Alleen de lagers van m'n motor zijn toe aan vervanging. Dus dat is weer een mooi klusje voor volgende week.

Groeten Bastiaan

Foto's

Ik was nog vergeten de laatste foto's te posten.

full

full

full

Groeten Bastiaan

Gefeliciteerd met je geslaagde maiden, `t was bij jullie beter weer dan bij ons zo te zien......

Eerst de draad van dit draadje maar weer eens oppakken.

Na zo'n 6 jaar heb ik deze delta maar weer eens uit het stof gehaald.
Ondertussen ben ik overgestapt van methanolvlieger naar elektrovlieger.
Ik had nog een elektromotor over, dus waarom niet deze delta weer eens vliegklaar maken:

full

De neus aanpassen voor de elektromotor

full

Meer volgt binnenkort.

Nee die past precies op de plek waar eerst de tank zat.
En hij past ook door dat gat heen.
Alleen de sluiting van de klep moet ik aanpassen.

full

Hij doet het!:grin::grin::grin:

Hij ging zo snel, de gps was hem gewoon even kwijt...

Welke setup heeft het model gekregen? En, is de delta makkelijk in de lucht te krijgen? Zelf heb ik een aantal delta's en ben overgestapt naar een pusher setup om de eerste meters van het opstijgen wat te vergemakkelijken.

Een MEGA RC41/30/6 met een Jeti SPIN 66
Propeller is een 11x11 APC (brandstofversie) en een 6 cel lipo 5000 mAh.

De topsnelheid was rond de 240 km/h.
Niet verkeerd toch?

Het opstijgen gaat perfect. Gewoon vanuit de hand een flinke worp.

Groetjes Bastiaan

Wow, 240kmh haal ik met m'n depron delta's (net) niet :-). De buitenlopertjes die ik gebruik zijn ook een slag lichter, 30gr - 50gr.

Back