Snelle electro-zwever...

• Topicstarter Topicstarter L4nc3r
  • Startdatum Startdatum
In het bouwverslag van deze Mpx Blizzard heb ik gelezen dat ze voor de hoogte en richting 2 Multiplex Nano servo's aanraden.
Kunnen deze bij dit toestel dan ook wat krachten aan, of zou ik dan toch beter voor beter (en sterkere) servo's gaan? :)

Mvg
Robin ;)

In het bouwverslag van deze Mpx Blizzard heb ik gelezen dat ze voor de hoogte en richting 2 Multiplex Nano servo's aanraden.
Kunnen deze bij dit toestel dan ook wat krachten aan, of zou ik dan toch beter voor beter (en sterkere) servo's gaan? :)

Mvg
Robin ;)

Kan iemand mij helpen bij de servokeuze aub? :)

Mvg
Robin ;)

Hoi Robin,

als ik zo eens op internet snuffel zie ik dat de meesten voor de vleugel servos voor Hitec HS65 KB of MG gaan.
Voor de staart servos heb ik zelf HS55 gepakt.

Mvg,

Alex.

Mvg
Robin ;)

Hoi Robin,

als ik zo eens op internet snuffel zie ik dat de meesten voor de vleugel servos voor Hitec HS65 KB of MG gaan.
Voor de staart servos heb ik zelf HS55 gepakt.

Mvg,

Alex.

Houd er rekening mee dat de servo's voor hoogte en richting er nooit meer uit te halen zijn, deze worden volledig in de staart opgenomen. Dus als de tandwielen kaput gaan (en dat is niet onwaarschijnlijk als je plastic tanwieletjes gebruikt zoals in de HS55), moet je het ding zo'n beetje gaan slopen. Daarom heb ik zelf ook gekozen voor HS65 HB voor hoogte en richting vanwege de carbon(ite) tandwielen. Nog beter zijn metalen tandwielen, bv de HS65MG, of iets goedkoper, de Scanner RC ssv9314mg.

Grt,
Richard

Ok bedankt, dit heeft me goed overtuigd :p
Ik zal dus waarschijnlijk toch wel voor de Metal-geared servo's gaan (of diegene met carbon-tandwielen die jij hebt ;) ) Ik ga nog zien welke ik ga kiezen :p

Het zullen dus al zeker NIET de standaard servo's worden die aangeraden worden :)

Bedankt voor je hulp!!!

Mvg
Robin ;)

Hoi
het lijkt mij nogal onzin om in een model van € 100,00 zulke zware en duurdere servo's te zetten
koop gewoon een goed setje en zit dit erin je hebt echt geen dure jongens nodig
wanneer het geheel stuk gaat op de grond heb je er geen rrrr aan
en zeker niet als je gaat vliegen met een model van dat geld.
Houd het goedkoop dan kan je nog eens een model aanschaffen wanneer het mis gaat.
wanneer je met een duur model gaat vliegen kies dan voor het goeie spul.
ik vind het onzin om in een schuimmodel dure spullen te stoppen dat maakt hem weer duur.;)

toch??:D

gr Albert

Niet een beetje mee eens.

Servos hebben niet zo veel te leiden van een crash. Hoogstens een revisiesetje tandwielen (zou ik dan weer wel ff checken of die er zijn bij aankoop.
Mocht je je kist vernielen heb je in ieder geval weer je goede servos voor een ander projekt.

Goedkoop spul is niet alles.

maar uiteindelijk heeft hij dus wel gekozen voor hitec servo's en het aandrijfsetje van multiplex.
dus om kort te gaan heeft hij toch gekozen voor niet al te duur spul toch??
en ERIK wat ik eigelijk al erg lang tegen je wou zeggen.
ik vind de foto bij jouw naam echt vreselijk, het past toch zeker niet bij iemand van jouw leeftijd

maar meningen verschillen OOK daarover Toch?

gr Albert

ja dat willen we ook weer niet toch??
zo te horen ken je hem dus moeten we maar aannemen dat dit beter is;)

gr Albert

laat maar
ik wil zeker niet aan je oma komen
maar ze heeft wel enge ogen wat zal je bang worden als ze echt boos zal kijken:evil:

gr albert

Back