snelle servo's

:shock:
Hij heeft gewoon snelle vingers...
Veel geoefend misschien... :mrgreen:
De DS 8717 op 8V waarschijnlijk... is denk ik wel het snelste wat er is op het moment.
Al ben ik van mening dat het niet zoveel toevoegd aan het vlieggedrag van je heli, Tenzij je continu "cracked" rond wil vliegen.

idd , ik denk dat ik niets beter ga vliegen ervan .
ik heb eigenlijk altyd alleen maar futaba gehad , maar hoe zit dat met jr servo's qua betrouwbaarheid en spelingsvrijheid ? beetje hetzelfde als futaba?
mvg ferry

Zijn inderdaad snelle jongens8-O

Heb laatst nog gelezen dat Graupner/Jr nu pas met brushless servo's uitkomt, lopen ze toch wat achter tov Futaba;)

Ja hallo dit zegt helemaal niets, dat doe ik ook met de BLS-451 hoor!!
Dit zegt meer over de snelheid van je vingers.

Dat was mijn indruk ook. Ik heb geen heli, maar gebruik(te) de 451's op een F3A kist.. en volgens mij kun je daarmee ook zo'n filmpje maken. Puur gemeten zullen ze best iets langzamer zijn, maar dat ga je niet zien op zo'n filmpje.

De 8717 uit het filmpje past ook niet in de Trex 500 helaas...:D

Je laatste post (met directe link) zou ik liever in de sponsor corner zien Bart...

Alvast bedankt,
M.vr.gr.
Eric

Tja, sjees, dat is de enige link met info... Kan ik er wat aan doen dat de heli forums in NL die servo nog niet hebben ' opgepikt'? Ik zie in mijn stats en bestellingen de heli-mannen zeer geinteresseerd zijn in deze servo, maar geen ' heli-site' heeft een nieuwsbericht over die servo geshreven, dus moet ik wel naar de verkoopsite linken om jullie op de hoogte te brengen in dit topic over snelle servos... Sorry, maar hoe moest ik het anders doen?

en dan draaien ze in de zender een expo omdat de servos te snel en te sterk reageren ;)

mij maak je niet eens wijs dat dat fijn vliegt, alleen bij dikke crack manouvres misschien, die 1% van de heliepiloten maar vliegt :D

Back