Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
5S is ongeveer 20V x 1A = 150W ?Als je met de Ultramat een 5S met 1A kan ontladen is dat al meer dan die 150 Watt
5S is ongeveer 20V x 1A = 150W
Ja, maar dat is dus het leuke van een lamp: dat zie je... die gaat zwakker branden. Überhaupt heb ik de AVOmeter binnen mijn blikveld staan als ik dat doe en ik kies de lamp wel ongeveer zo dat het niet te snel gaatNadeel van een lamp is dat je er bij moet blijven voor het beste resultaat. Vergeet je op tijd uit te schakelen dan krijgt je accu op z'n lazer door te diep ontladen
Je kan de instelling in het lagerprogram (storage) veranderen.
Spanning kan je verhogen.
Ja, maar dat is dus het leuke van een lamp: dat zie je... die gaat zwakker branden.
Ik zit nog te denken over iets met een relais en een overname contactje, en een instelbaar spanningsdelertje dat het relais afvalt als een bepaalde onderspanning bereikt wordt.
Als ze nou zoiets zouden maken dat het OOK NiCd en NiMH aankon, zou ik in de rij staan....Dit is dus precies wat de gelinkte ontlader doet: ontladen met lampen en een instelbare eindspanning (per cel) waarbij het ontladen stopt. Voor $13 wilde ik daar zelf niet te lang over nadenken.![]()
Als ze nou zoiets zouden maken dat het OOK NiCd en NiMH aankon, zou ik in de rij staan....