sneller optrekken

• Topicstarter Topicstarter miniracer
  • Startdatum Startdatum
M

miniracer

Guest
heey wie weet iets wat je zelf kunt maken of iets wat goedkoop is waar door mijn 1:10 nitro buggy/rally auto sneller optrekt en een beedje agresiever word maar ik wil dan weer niet dat de levensduur van mijn moter sterk achter uit gaat het is een 2.95 cc lrp pro motertje
alvast bedankt mensen

Lichter vertanden, of wel een clutchbell met minder tanden of een spur met meer tanden monteren.

Andere optie is als de koppeling vroeg aangrijpt deze te reviseren met nieuwe lichtere schoentjes en dikkere veren of in zijn geheel te vervangen voor een instelbare CRF/Werks koppeling

Goed afstellen of misschien eens een nieuw plugje zal waarschijnlijk ook helpen ...

Een 3cc lrp zou toch niet al te veel moeite moeten hebben met een 1:10 ...

Denk da tje met bovenstaande al een eind komt, tjek ook even of het
geheel soepel loopt,en de lagers niet versleten zijn, dit kost ook vermogen, en of de rem niet aanloopt.

Lichter vertanden, of wel een clutchbell met minder tanden of een spur met meer tanden monteren.

Andere optie is als de koppeling vroeg aangrijpt deze te reviseren met nieuwe lichtere schoentjes en dikkere veren of in zijn geheel te vervangen voor een instelbare CRF/Werks koppeling

kei bedankt allenmaal k denk dat ik hier wel een eind mee kom maar wat is de clutchbell en de spur

en nog een ding hoe zorg ik er voor dat hij wat sgerper stuurt nu moet hij hele grote bochten maken als ik deze twee dingen dan weet ben ik dik tevreden:>

Een clutchbell (vertaald koppelingsklok) is het ronde ding bij je motor waar de tandwiel aan vast zit.

De spur is het grotere tandwiel die de koppeling aandrijft.

Scherper sturen moet je even kijken als de uitslag op je zender op maximaal staat (ST-DR heet die functie) en anders kan je soms bij de stuurblokken of bij de servosaver de eindpunten een gaatje verzetten

Back