snellere motor voor mlst2

beste,

ik ben op zoek naar een snellere motor voor men mlst2 van losi. Brushless geweld ga ik niet aan deze kleine rakker toeweiden;)

Is dit mss iets wat versil gaat opleveren? MCM Racing

grtzzz

Niemand, vertrek straks naar MCM en zou graag deze motoren meebengen als ze wat verschil in positieve zin oprengen TOV de standaard.

grtzzzz en bedankt!

ik zou voor de high torque gaan. de mlst is een vrij zware auto.
Is het allleen niet interessanter om te kijken naar een leuk brushless setje?
Ik bedoel zo'n Ez-run setje voor 1:18 auto's zou toch best wel interessant kunnen zijn?

Heb net bij m'n eigen mlst het center diff vervangen door een spool (gelocked diff zeg maar) zodat ie net zo rijdt als z'n grote broertje. :)

Brushless voor deze rakker stel ik nog ff uit, het is volgens mij teveel van het goede.

Wat voor spool heb je? En het lijkt wel interessant want nu heb ik veel last van spinnende voorwielen.

grtzzz

van hot Racing. hebben ze bij liquidrc :) ik heb hem er zelf in gezet omdat de LST2 ook geen middendiff heeft. ( MLT38X is het nummer. )

de standaard gearing ( 24/54 is dat geloof ik.)
ik heb echter 1 Carson 6000kv setje. ben nog op zoek naar een 2e setje. dan ga ik die er in zetten, puur om te kijken hoe dat gaat. :) (in get ergste geval is het spur in no-time kaal)

kan je dat niet oplossen door de slipper clutch strakker te zetten, en eerst alle diffs vervangen voor dat je er zwaare motoren in gaat gooien.

Brushless voor deze rakker stel ik nog ff uit, het is volgens mij teveel van het goede.

Wat voor spool heb je? En het lijkt wel interessant want nu heb ik veel last van spinnende voorwielen.

grtzzz

Zeker voor brushless gaan, met een inline 330 op 6 cellen gaat hij net iets harder dan standaard maar langere rij tijden.

@klamath: Heb je met die brushless et in combinatie met de spool niet veel teveel last van wheelies?

En is dat niet overpowered zo'n brushless voor zo'n kleine rakker? Het moet nog handelbaar en leuk blijven natuurlijk;)

grtzzz

bedankt, ofwel worden het de lrp's die ik hieronder beshreven heb of een cc sidewinder.

Wat zou jij voorstellen?

grtzzz

cc sidewinder. Die originele regelaar van mij kan offroad rijden met de standaard motoren en vertanding al niet eens aan. die zou ik er gewoon asap uit halen. (mja, mischien ben ik ook de enige met dat probleem.)

Ik heb met mijn lst nog nooit een volle batterij off-road leeggereden, en men regelaar word al redelijk warm dus...

de cc!!!

grtzzz

@klamath: Heb je met die brushless et in combinatie met de spool niet veel teveel last van wheelies?

En is dat niet overpowered zo'n brushless voor zo'n kleine rakker? Het moet nog handelbaar en leuk blijven natuurlijk;)

grtzzz

Wheelies krijg je met dit logge ding niet zomaar.
Had een mini lst2 met een mamba 6800 setje erin, 3s lipo 20c en ik kreeg geen wheelies ermee. Heel soms in het gras, kwestie van slipper goed afstellen denk.
Auto was wel redelijk bomproof gemaakt dus dat geweld kon ie ook wel aan.
MOV07403.flv video by seicentof50 - Photobucket
Speed run mini lst2 video by WESTCOAST81 - Photobucket

Ja, maar standaard heeft de mlst een middendiff, die heb ik er juist uit gehaald. ik denk dat rex het ook bedoelt dat het zonder middendiff znel gebeurt. :)

Back