Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo dat ziet er mooi uit Daniel!
Hoe heb je dat nu gemaakt,met welk programma?
Groeten,
Marcel
Kun je eens in stappen aangeven hoe je dat aanpakt om zoiets te maken met dat programma?
Is het eenvoudig in gebruik?
Wat voor extensie wordt het dan?
Groeten,
Marcel
Solidworks is een heel mooi stukje software, voor personen die er veel mee werken kan ik me voorstellen dat je het voor dit soort werk "misbruikt". Als je solidworks wil leren om leuke plots te kunnen maken dan ben je niet echt handig bezig. Het doel waarvoor solidworks nl is gemaakt is modelleren in 3D van mechanische constructies en voorwerpen. Wil je eenvoudig aan de gang met een snijplotter, kijk dan eens naar CorelDraw. Dat is gemaakt om in te tekenen in vectoren (kromme en rechte lijnen ipv pixels) en dat is nu juist wat een plotter nodig heeft.
Het mooie aan Coreldraw is dat je idd een vectorbestand (EPS of AI) hebt die je zo in cutstudio kan importeren en kan snijden.
Mvg,
Daar heb je bij roland geen cutstudio voor nodig .
Je kan direkt van CorelDraw uit snijden.
Mvg Johan
Mijn commentaar over SW was ook niet voor jou bedoeld Daniel, maar voor Marcel die kennelijk hier mee aan de slag wil en een nieuw programma moet gaan leren. In dat geval in Corel 100x geschikter. Ik snij idd ook direct vanuit Corel op de Stika. Gewoon op print drukken en de plotter gaat aan de slag.
Je kan met een snijplotter geen papier snijden.
Mvg Johan