solo pro100 3g in europa........RTF 159.- joepie

• Topicstarter Topicstarter dcb103
  • Startdatum Startdatum
D

dcb103

Guest
ze zijn eindelijk te koop in europa.

redelijk nette prijs voor de RTF versie. 159,- niet overal maar wel bij die vogel in belgie.

En de 180 3D 189,-Euro rtf is niet gek

Ben benieuwd hoe ze vliegen

Zou je bij een dergelijke heli net zoveel moeten instellen/herstellen als bij een grote(re) CP heli?

Qua pitch en zo bedoel ik dus...
Is het een heli voor beginners of toch echt wel gevorderden? Niet dat ik er 1 wil halen (net de solo pro gekocht) maar vroeg het me af...

Aan zo'n micro heli's moet natuurlijk helemaal niet zoveel aan afgesteld worden als aan de grotere. En de mcpx is toch wel een goede beginnersheli door zen crashbestendigheid..

Aan zo'n micro heli's moet natuurlijk helemaal niet zoveel aan afgesteld worden als aan de grotere. En de mcpx is toch wel een goede beginnersheli door zen crashbestendigheid..

Jelle, denk persoonlijk niet dat de Mcpx echt een beginners heli is, daar is hij net als deze 2 kleine monsters veel te fel voor.

Het leuke van deze 2 is wel dat de 180 een TT heeft, enig in zijn soort voor een 36cm heli. de 100 is als Mcpx

Dan wordt deze of de 180 3D de volgende heli denk ik (2012)...nu eerst die solo pro goed in de vingers krijgen...! Want ook die is wel fel tov een coaxje...

Hoopt dat die meeuw van 2mtr ze dan ook nog heeft!

@hierboven .. Wat is TT?

Dan wordt deze of de 180 3D de volgende heli denk ik (2012)...nu eerst die solo pro goed in de vingers krijgen...! Want ook die is wel fel tov een coaxje...

Hoopt dat die meeuw van 2mtr ze dan ook nog heeft!

@hierboven .. Wat is TT?

TT = Torque Tube (tandwiel overbrenging ipv riem)

;-) ik had je al een PB gestuurd...maar daar was je al achter .

ik weet niet of ik hem mag noemen maar de 6 ch. is in NL ook verkrijgbaar voor 194 eur bij een webwinkel in Hellevoetsluis.
Er zullen er vast wel meer bij komen.

heb m aangeschaft ,,meer info heb ik in informatiebalk bij filmpje gezet

leuke en volwaardige flybarless 3d heli ,dweilen valt erg mee,en door zn plastic onderdelen alleen geschikt voor de ervaren piloot die kan vliegen zonder crashes en harde landingen
verder vliegt het gewoon als een fbl CP heli ,en was de deal in hongkong voor 140 euro (zonder bijbetalen,tnt) een sweet deal

S.Pro 180 3G fbl intro and MAIDEN - YouTube mijn maiden test om alle knoppen te checken op de coole radio die er bij zit, met 1 knop van mode 2 naar mode 1 te zetten waardoor zelfs de veren vd stick verwisselen van kant

http://www.rcpal.com/nine-eagles-solo-pro-180-3d-6ch-helicopter-318a-p-1776.html

Aaa mooi man zal ik morgen FF zorgvuldig bekijken.. veel plezier ermee :D,
trouwens vind ik het wel kwaltijd hoor, die zender :cool:

Back