Sommige webshops :-(

Inderdaad. Een mede clublid had een minder positieve review geplaatst bij de betreffende webshop en die werd simpelweg niet goedgekeurd.

Zulke mensen zijn willens en wetens de boel aan het flessen er is 1 remedie voor.......
UITROEIEN dat zijn geen ondernemers en hebben geen verantwoording

Vandaag mailtje gekregen, het zou verzonden moeten zijn, ik leef dus op hoop... vind alleen het totale gebrek aan communicatie heel jammer vinden...

olifantenhuid
Als je een oplichter bent, deug je sowieso niet.
Heb veel stoomrommel gekocht in Apeldoorn: nooit probleem (mag zelfs betalen als pakket binnen is:rekening zit er bij)
RC spul komt uit beugen : nooit problemen
Boutjes moertjes lagertjes bij andere shops: nooit problemen.
allemaal de andere dag in huis (in NL) Duitsland gaat wat trager, ook altijd goed gegaan.
1 keer katrolletjes besteld bij de firma K (waar het op voorraad zou zijn: na 1 week nog niets, telefoon niet beantwoord, loze beloftes en leugens dat het al verstuurd zou zijn.
Er is maar een hand vol met dit soort criminelen.
Heeft niets met "RC" te maken, ze kiezen er zelf voor.
Rotzooi je maar wat aan: krijg je klachten.
Blijf je maar aankloojen: krijg je veel klachten.

Geen medelijden met dit soort "parasieten".

Vrijwel niks meer te koop aan heli, vliegtuig of auto kits bij de betreffende webshop. Vrijwel alleen maar opruimingsartikelen. Dus het lijkt er haast op dat deze voor de laatste keer aan het opruimen is ...

nou ja olifantenhuid,

met service kom je een heel eind hoor, maar als je dat weigert te geven op welke manier dan ook, ja dan maak je jezelf niet favoriet.
denk hieraan bijv. aan mail / telefonisch contact, en je klanten op de hoogte houden van de bestelling, ook al is deze verlaat omdat de voorraad niet helemaal klopt bijv.

het is allemaal niet zo moeilijk

Vrijwel niks meer te koop aan heli, vliegtuig of auto kits bij de betreffende webshop. Vrijwel alleen maar opruimingsartikelen. Dus het lijkt er haast op dat deze voor de laatste keer aan het opruimen is ...

Het is gebeurd de site ligt eruit met de melding dat ze gestopt zijn.
.

Typisch gevalletje van ten onder gaan aan je eigen succes volgens mij. Goed beginnen maar vervolgens te hard groeien en hier niet juist op anticiperen. Niet of nauwelijks meer reageren op service vragen, levertijden aangegeven die niet kloppen en vrijwel altijd ruim overschreden worden, enz...

Dus we hebben het hier toch over HM.. prima voorbeeld van hoe het niet moet.
Heb nog net op tijd heel veel parts in kunnen slaan voor weinig. 2 bestellingen gedaan, maar bij de eerste na ruim een week nog steeds de bestelling in behandeling.. moet zeggen dat gaf geen lekker gevoel. Uiteindelijk heb ik zelf moeten bellen en kreeg gelijk te horen dat de order klaar lag om verzonden te worden. Jaja.. erg toevallig.

Bij de 2e bestelling een week erna precies hetzelfde en bij beide ontbrak er spul.. gelukkig wel het geld daarvoor terug gekregen. Maar had al eerder problemen van die webshop met beloofde levertijden en negatieve reviews worden uiteraard nooit geplaatst.

Maar goed, vergeet nooit. Service bepaald je succes.

service is altijd paradepaardje van iedereen...
alleen de interpretatie is bij velen zo anders dan wat het is..

Een zaak moet gewoon doen wat hij beloofd.
dat is geen service, dat is gewoon dagelijks beleid.
Als je je beloftes niet nakomt, moet je ze niet maken.

telefoon oppakken is gewoon dagelijks beleid, geen service..
dat de persoon aan de telefoon goed met mensen kan praten, dat is dan weer wel service.. maar ergens ook gewoon normaal bedrijfsbeleid (een hork aan de telefoon zal geen klanten opleveren)

Een winkelier is zelf verplicht de spullen die hij verkoopt van garantie te voorzien.. hij is aanspreekpunt.
Is hij gewoon verplicht, valt nog steeds niet onder service.

service in dat optiek is een vervangend deel meegeven. (maar daar wordt nog wel eens misbruik van gemaakt)
zorgen dat de hoofdleverancier vlot afwikkelt
een stapje harder lopen dan moet..

Bij deze zaak was de dagelijkse gang van zaken al niet op orde, de service, het stapje harder lopen, dat is dan eigenlijk volledig afwezig..
en dan stopt alles vanzelf.
alleen te hopen dat er geen mensen de dupe zijn.

Ik heb er vroeger ook redelijk wat spullen gekocht .
Tot een akkefietje een paar jaar geleden , wat uiteindelijk na wat ruzie wel is opgelost .
Kon niet meer inloggen , en mijn IP was geblokkeerd waardoor ik thuis niet meer op zijn site kon .
Paar weken geleden nieuw account aangemaakt op mijn schoonvader zijn naam :)
maar de laatste bestelling ook weer onderdelen niet geleverd , 2 bestellingen in 1 pakket sturen en niet meer reageren op mail .
Bedankt HM
Henk ( oh nee Frans voor je ! )

Back