Sommige webshops :-(

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door PeterVD, 22 mrt 2017.

  1. floriske.nl

    floriske.nl

    Lid geworden:
    12 feb 2014
    Berichten:
    1.403
    Locatie:
    Oirschot
    Inderdaad. Een mede clublid had een minder positieve review geplaatst bij de betreffende webshop en die werd simpelweg niet goedgekeurd.
     
  2. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    10.183
    Locatie:
    Nootdorp
    Iets als vuile was buitenhangen/
     
    Thierry paul vindt dit leuk.
  3. johnvm

    johnvm

    Lid geworden:
    23 mrt 2013
    Berichten:
    259
    Zulke mensen zijn willens en wetens de boel aan het flessen er is 1 remedie voor.......
    UITROEIEN dat zijn geen ondernemers en hebben geen verantwoording
     
  4. PeterVD

    PeterVD

    Lid geworden:
    12 feb 2017
    Berichten:
    42
    Locatie:
    Herzele
    Vandaag mailtje gekregen, het zou verzonden moeten zijn, ik leef dus op hoop... vind alleen het totale gebrek aan communicatie heel jammer vinden...
     
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.438
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Je zou op de webpagina kunnen reageren met een linkje naar deze discussie :)
     
  6. Unusual RC

    Unusual RC

    Lid geworden:
    19 mei 2004
    Berichten:
    889
    Locatie:
    Rijswijk, Zuid Holland
    En ik weet ook al om welke shop het gaat. Slechte ervaring met verzenden, ik zeg niets over garantie afhandeling...:p
     
  7. XJR1300!

    XJR1300!

    Lid geworden:
    16 dec 2013
    Berichten:
    290
    Nou het is wel handig als de rest ook weet om wie het gaat.
    Henk.
     
  8. pach1977

    pach1977

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    526
    Locatie:
    breda
    mag niet besproken worden zie regels, wil je het graag weten stuur dan de topicstarter een berichtje.
     
  9. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.438
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Een uitnodiging voor een weerwoord zogezegd, hoor en wederhoor.
     
  10. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    10.183
    Locatie:
    Nootdorp
    Volgens mij moet je als ondernemer in de modelbouw een olifantenhuid hebben.
     
  11. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.522
    Locatie:
    H&NF
    Als je een oplichter bent, deug je sowieso niet.
    Heb veel stoomrommel gekocht in Apeldoorn: nooit probleem (mag zelfs betalen als pakket binnen is:rekening zit er bij)
    RC spul komt uit beugen : nooit problemen
    Boutjes moertjes lagertjes bij andere shops: nooit problemen.
    allemaal de andere dag in huis (in NL) Duitsland gaat wat trager, ook altijd goed gegaan.
    1 keer katrolletjes besteld bij de firma K (waar het op voorraad zou zijn: na 1 week nog niets, telefoon niet beantwoord, loze beloftes en leugens dat het al verstuurd zou zijn.
    Er is maar een hand vol met dit soort criminelen.
    Heeft niets met "RC" te maken, ze kiezen er zelf voor.
    Rotzooi je maar wat aan: krijg je klachten.
    Blijf je maar aankloojen: krijg je veel klachten.

    Geen medelijden met dit soort "parasieten".
     
  12. floriske.nl

    floriske.nl

    Lid geworden:
    12 feb 2014
    Berichten:
    1.403
    Locatie:
    Oirschot
    Vrijwel niks meer te koop aan heli, vliegtuig of auto kits bij de betreffende webshop. Vrijwel alleen maar opruimingsartikelen. Dus het lijkt er haast op dat deze voor de laatste keer aan het opruimen is ...
     
  13. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    nou ja olifantenhuid,

    met service kom je een heel eind hoor, maar als je dat weigert te geven op welke manier dan ook, ja dan maak je jezelf niet favoriet.
    denk hieraan bijv. aan mail / telefonisch contact, en je klanten op de hoogte houden van de bestelling, ook al is deze verlaat omdat de voorraad niet helemaal klopt bijv.

    het is allemaal niet zo moeilijk
     
  14. robbedoes

    robbedoes Guest

    Het is gebeurd de site ligt eruit met de melding dat ze gestopt zijn.
    .
     
  15. HeliKoper

    HeliKoper Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.154
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Wat zal Sven lekker slapen vannacht :)
     
    Viper 01 vindt dit leuk.
  16. floriske.nl

    floriske.nl

    Lid geworden:
    12 feb 2014
    Berichten:
    1.403
    Locatie:
    Oirschot
    Typisch gevalletje van ten onder gaan aan je eigen succes volgens mij. Goed beginnen maar vervolgens te hard groeien en hier niet juist op anticiperen. Niet of nauwelijks meer reageren op service vragen, levertijden aangegeven die niet kloppen en vrijwel altijd ruim overschreden worden, enz...
     
  17. Sirolf

    Sirolf

    Lid geworden:
    14 mei 2009
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Baarlo Lb
    Dus we hebben het hier toch over HM.. prima voorbeeld van hoe het niet moet.
    Heb nog net op tijd heel veel parts in kunnen slaan voor weinig. 2 bestellingen gedaan, maar bij de eerste na ruim een week nog steeds de bestelling in behandeling.. moet zeggen dat gaf geen lekker gevoel. Uiteindelijk heb ik zelf moeten bellen en kreeg gelijk te horen dat de order klaar lag om verzonden te worden. Jaja.. erg toevallig.

    Bij de 2e bestelling een week erna precies hetzelfde en bij beide ontbrak er spul.. gelukkig wel het geld daarvoor terug gekregen. Maar had al eerder problemen van die webshop met beloofde levertijden en negatieve reviews worden uiteraard nooit geplaatst.

    Maar goed, vergeet nooit. Service bepaald je succes.
     
    helihenk vindt dit leuk.
  18. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    13.431
    Locatie:
    Rotterdam
    service is altijd paradepaardje van iedereen...
    alleen de interpretatie is bij velen zo anders dan wat het is..

    Een zaak moet gewoon doen wat hij beloofd.
    dat is geen service, dat is gewoon dagelijks beleid.
    Als je je beloftes niet nakomt, moet je ze niet maken.

    telefoon oppakken is gewoon dagelijks beleid, geen service..
    dat de persoon aan de telefoon goed met mensen kan praten, dat is dan weer wel service.. maar ergens ook gewoon normaal bedrijfsbeleid (een hork aan de telefoon zal geen klanten opleveren)

    Een winkelier is zelf verplicht de spullen die hij verkoopt van garantie te voorzien.. hij is aanspreekpunt.
    Is hij gewoon verplicht, valt nog steeds niet onder service.

    service in dat optiek is een vervangend deel meegeven. (maar daar wordt nog wel eens misbruik van gemaakt)
    zorgen dat de hoofdleverancier vlot afwikkelt
    een stapje harder lopen dan moet..

    Bij deze zaak was de dagelijkse gang van zaken al niet op orde, de service, het stapje harder lopen, dat is dan eigenlijk volledig afwezig..
    en dan stopt alles vanzelf.
    alleen te hopen dat er geen mensen de dupe zijn.
     
  19. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    haha .. geslapen als een roos de afgelopen nachten ;-)
     
    helihenk vindt dit leuk.
  20. helihenk

    helihenk

    Lid geworden:
    4 apr 2004
    Berichten:
    440
    Locatie:
    Etten-Leur
    Ik heb er vroeger ook redelijk wat spullen gekocht .
    Tot een akkefietje een paar jaar geleden , wat uiteindelijk na wat ruzie wel is opgelost .
    Kon niet meer inloggen , en mijn IP was geblokkeerd waardoor ik thuis niet meer op zijn site kon .
    Paar weken geleden nieuw account aangemaakt op mijn schoonvader zijn naam :)
    maar de laatste bestelling ook weer onderdelen niet geleverd , 2 bestellingen in 1 pakket sturen en niet meer reageren op mail .
    Bedankt HM
    Henk ( oh nee Frans voor je ! )
     

Deel Deze Pagina