Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat had ik ook al zo ingeschat! Maar dank voor de tip. Het lijkt mij ook leuk om eens vergelijkingsvluchtjes, met hopelijk ook nog een belletje, te maken.....O wow leuk zou leuk zijn op de volgende meeting twee Sonny's in een thermiekbel te zien.
Let wel op de V-stelling van de vleugel want op tekening staat deze te klein.
Moet minimaal ongeveer 80mm per zijde zijn.
Klopt! Direct vanaf tekening gebouwd. Helaas ging hij bij zijn eerste sleep met een grote boog de grond in. Aan de fietslier deed hij het prachtig. Maar windkracht 4 en een snelle sleepkist waren toch iets teveel van het goede. De geknakte romp vraagt nog om een beetje meer motivatie, hij is wel te repareren maar voorlopig is het vliegseizoenJa mijn ontwerp en is zo te zien vanaf de tekening gebouwd die gepubliceerd werd in RCME
Normaalgesproken lukt het wel, maar door de hoge romp zit de sleephaak relatief laag, en door de harde wind ging het zo snel dat hij al tegen de grond lag voor ik mijn hand bij de stuurknuppel had……..Ooooo nee das wel erg jammer.
Klopt helaas slepen achter een snel model met enkel rudder op de zwever is niet te doen.