soort airbrush pistool

Hallo,

Ik ben nieuw op het gebied van airbrush en heb dan ook een starters set gekocht maar nu bevalt het spuitje mij tovh niet helemaal! en wil ik gaan kijken voor een ander spuitje.
Wat is een goed spuitje voor redelijk geld? ik wil er eigenlijk ook nog geen 200 euro aan uit gaan geven.
en wat zijn de belagrijkste dingen waar ik op moet letten bij aanschaf van en nieuw spuitje?

grt robert

airbrush

ik heb een Taurus 300 van Harolds Grafik uit Rotterdam .
Hij koste ongeveer 70 euro en ik vind het een goede spuit .
Hij kan fijn werk aan maar ook de wat grotere klusjes.

Ik heb deze maar besteld het is nog niet zo'n dure maar wil eerst eens gaan proberen of ik het ook kan:confused:

232604_BB_00_FB.EPS.jpg

Productafbeelding
Airbrush-pistool HP 410 0,5 ml 0,18 mm
Het spuitpistool HP 410 is een professioneel apparaat met Double Action-techniek voor de modelbouwer, graficus, nagelartiest of retoucheur. Het pistool is uitermate geschikt voor de meest gedetailleerde werkzaamheden zoals verouderingseffecten, dunne lijntjes, technische illustraties, fijne kleurschakeringen of bewerken van maskers. De hoeveelheid verf kan met behulp van de naaldfixaties in de handgreep tussen het spuiten door worden ingesteld. Geschikt voor verf, vernis en waterverf met het allerfijnste pigment.

grt robert

Back