Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zie je heel goed hoor, ik heb echter zoals ik laat weten de beslissing in een later stadium genomen. Ik moet er bij vermelden dat wanneer je de poort in een sponning wilt laten vallen, je ze beter wel eerst uitsnijd. Ik heb hiervoor fineer gebruikt wat natuurlijk erg dun is en dan kun je ze in principe zo op de huid plakken.sorry mijn vraag verkeerd gesteld ,als ik zou besluiten de onderste 2 rijen geschutspoorten ook gesloten weer te geven dan hoef ik toch de poorten niet uit snijden maar de poort gewoon over romp plakken ,of zie ik het verkeerd?
En hier word ik een beetje stil van, dank je wel!Wauw... Ik word hier echt stil van...
Net zoals sommigen hier zeggen : geniet toch maar eerst even van je prachtig werkje voor het te verkopen... Wat mij betreft ben je op dit forum ( en dus al wat ik weet) de meest complete schepenbouwer... Kennis van zaken, geduld, nét ver genoeg inzoomen op de mogelijkheid om de realiteit te laten leven..., exact weten wat je kan en wat niet kan.... Enorm veel respect..
Als ik dan 1 enkel puntje van kritiek mag geven.... : bouw ajb volgende keer iets minder perfect, zo hebben wij ook nog een lekker gevoel bij ons schip...
Nee serieus : ongelooflijk!
Een leuke Piet!Ik vind dit eigenlijk wel een aardig plaatje, twee hobby's gevangen in one shot...
Bekijk bijlage 610467
En.... gemak dient de mensInderdaad 2 leuke hobby's maar ik moet bekennen dat ik voor het gemak ook veel doe met de iPhone.
Groet, Jan.