Spantenplan Watergeus

Nu heb ik wel een bouwtekening van de WW (Wagenborgse Watergeus)... Maar geen spantenplan, nu kan ik dus wel bij Bert Kroes (van de polyester rompen) een romp bestellen, maar ik wil proberen zelf met hout een romp te maken.. En heb ik dus een spantenplan voor nodig..

Het gaat om de Watergeus van Wagenborg uit 1995.. Dus niet de oudere Watergeus die niet meer bij Wagenborg is.

Wie o Wie heeft hier een spantenplan van liggen? Ik ga het ook nog even proberen bij Damen, waar het schip gebouwd is, het is namelijk een Stantug 2207, en ik ga ook is even kijken bij Wagenborg, hoe klantvriendelijk ze daar zijn :wink:

Jon

Ha Jon,

Dan zou ik proberen Wagenborg te bellen.
Op mailtjes reageren ze niet. :cry:

Succes.
Henk.

O.. Wagenborg doet niet aan mail? :wink: Nee is goed, ik probeer het eerst bij Damen, en als die geen reactie geven, of niet mee willen werken ( :mad: ) dan bel ik Wagenborg..

Jon,

Over het algemeen werken scheepswerven mee. Die jongens worden ook enthousiast van modelbouwers. Ik heb goede ervaringen met mail en briefwisselingen.
Wagenborg is helaas de grote uitzondering. Een mail is nooit beantwoord.

En dan te bedenken dat meer dan een familielid van mij daar meer dan 25 jaar gewerkt heeft.

Groet,
Henk.

henk1959 zei:
Over het algemeen werken scheepswerven mee. Die jongens worden ook enthousiast van modelbouwers.

Dan zij jou ervaringen anders dan de mijne.
Scheepswerven geven over het algemeen eigenlijk geen tekeningen uit is mijn ervaring.
En als je dan wat krijgt is het vaak een heel summier algemeen plannetje waar je eigenlijks niets mee kan.

Maar goed er zijn toch ook mensen met andere ervaringen blijkt :lol:

Nu heb ik wel een bouwtekening van de WW (Wagenborgse Watergeus)... Maar geen spantenplan, nu kan ik dus wel bij Bert Kroes (van de polyester rompen) een romp bestellen, maar ik wil proberen zelf met hout een romp te maken.. En heb ik dus een spantenplan voor nodig..

Het gaat om de Watergeus van Wagenborg uit 1995.. Dus niet de oudere Watergeus die niet meer bij Wagenborg is.

Wie o Wie heeft hier een spantenplan van liggen? Ik ga het ook nog even proberen bij Damen, waar het schip gebouwd is, het is namelijk een Stantug 2207, en ik ga ook is even kijken bij Wagenborg, hoe klantvriendelijk ze daar zijn :wink:

Jon
Hallo kan ik een copy krijgen van de bouwtekening,zeg maar wat het kost mail.harmbeukema@hotmail.com

Laatst bewerkt:
Back