A
annehoog
Guest
Oh jee, jij gaat snel, dan moet ik mijn optimistje ook maar weer 's gaan afstoffen en vaarklaar maken 
Anne

Anne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je de latjes op het onder bakje wil lijmen kan je dit beter aan de binnenzijde doenLidewij zei:-oplossing. Plan is dus nu om de kist door te zagen, en dan latjes langs de randen van het onderste gedeelte te plakken. Dan alles goed in de epoxy zetten, vaseline langs de randen en dan zorgen dat ie niet tijdens het varen open kan schieten. Lijkt mij een waterdicht plan...![]()
Ondanks dat toch maar even goed testen in de badkuip...
Ik vaar ook Splash , doen jullie ook mee aan grote wedstrijden?the boat freak schreef:
Maar nu ben ik blij met een splash. (zijn daar al bouwtekeningen van te verkrijgen?)
Groeten Sam.
vaar jij ook splash??
Robert H. zei:mischien een beetje offtopic maar,Ik vaar ook Splash , doen jullie ook mee aan grote wedstrijden?the boat freak schreef:
Maar nu ben ik blij met een splash. (zijn daar al bouwtekeningen van te verkrijgen?)
Groeten Sam.
vaar jij ook splash??
ps, het Optimiste ziet er echt heel vet uit !!!
mvg Robert
Daar hoef je toch niet STIEKEM trots op te zijn? Dat mag je best laten zien! Ziet er hardstikke leuk uit!Lidewij zei:(En stiekem ben ik toch wel een beetje trots op mezelf...).