Speciale Multicopter filmpjes

Ja erg mooi inderdaad dat filmpje in cameroon, jammer dat dat ding niet als kit te koop is.....stuk gemakkelijker......ben niet zo goed in zelf frames bouwen, daarom heb ik ook 100 euro uitgegeven voor mijn quad frame.....

Maar jah als je er dan meerdere wil bouwen wordt het wat duur.....

heb wel zelf al wat gefilmd met met GoPro op een weekendje van de Lambretta Club(oltimer scooters) hier het resultaat:

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig, maar de muziek is wel wat spannender dat het filmpje zelf. Met wat voor instelling op de gopro heb je nu gefilmd?

Dit is 720P 30FPS....

met een beetje hulp uit de efteling is de muziek al snel spannend natuurlijk ;-)

nog wel hele kleine trillingen(die ik er nog hoop uit te krijgen) dan is het beeld nog mooier. Had ook het juiste beeldformaat niet vooraf ingesteld in pinnacle, dit lijdt ook nog wel tot kwaliteitsverlies, dus hopelijk worden de filmpjes alsmaar beter in de toekomst.....

De quad is ook nog niet helemaal af, en 100% afgesteld, dus dat kan allemaal nog beter...

bemande elektrische multicopter...

Technisch vernuft : ok
Inventiviteit : ok
Afwerking : niet ok
testing : niet ok
verantwoordelijkheidszin : helemaal niet ok

Zon soort ontwerp had ik eerst ook maar dan als hexacopter,
maar er werd gezegd dat overlappende propellers niet zo goed zouden werken.
Blijkbaar toch wel?

Hier nog een filmje vanaf mijn arducopter, voor het eerst dat ik er echt mee rondvlieg met camera erop....... en vlak langs takken en zo durf af te vliegen......helaas was het al schemer, en dat komt de beeldkwaliteit niet ten goede....

Back