Speciale zwaailichten

Lichtbalken met zwaai licht , orgineel ontworpen voor 1:10 auto's maar passen prima op de rc truck van tamiya

Foto-6PGSL7JC-D.jpg

Gekocht via ebay uit china , nice prijs incl verzending $ 10,99

(omgerekent E 8,39 )

binnen een week ontvangen en getest en het werkt

Groet Ivar

kan wel linken maar dacht en begreep dat dit niet echt toegestaan was alhier ;)

groet Ivar
Natuurlijk mag je wel linken hier Ivar; alleen is het niet toegestaan om reclame te maken voor bepaalde bedrijven, maar om koopjes te melden, met realistische prijzen, daar is een forum toch OOK voor (dacht ik :cool: )

En met betrekking tot je laatste post: dat zal best wel hetzelfde product zijn, die Australiër koopt ze ook gewoon in China.....
;)
Cor

oke , dan gaat het goed :D

Ik blijf het raar vinden dat mensen niet echt goed hun huiswerk doen als ze wat zoeken , op ebay is toch een hoop te vinden en er is zo veel op het net te vinden .

Groet Ivar

da's mooi en hij is het zelfde als die ik heb alleen daar staat bij mij onbekent talent .

een verpakking is maar net wie besteld het product en koppelt daar zijn naam aan zo gaat dat al jaren met zeer veel producten .

uiteindelijk komt veel van dit soort producten uit china of andere goedkopen werk krachten landen en zo worden die landen rijk ;)

groet Ivar

het zijn leuke lampen maar ik heb nog geen echt draaiende lampen gezien
in al mn zoektochten
het zijn allemaal flitsende of een stel lampjes in een rondje

Daar heb je gelijk aan , het zijn allemaal zwaai lampen en geen draai lampen , maar wat niet is komt vast nog .

Moet wel zeggen dat je de flits uitvoering in het echt ook meer tegen komt door het gebruik van led verlichting.

Groet Ivar

[mod]

Hallo Ivar,

Je mag best linkjes plaatsen hoor, als je maar geen reclame maakt voor het desbetreffende bedrijf.

Het MBF is er voor om elkaar te helpen, zeker als het om nieuwe producten gaat, uiteraard mogen er ook prijzen vermeld worden.
Want de hobby is al duur genoeg !

[/mod]

Laatst bewerkt:
Een mal maken van stevig dicht hout met een fijne structuur, eventueel lakken en glad maken. Een PET fles in een oude pan koken in warm water met Dylon kleurstof er in (verkrijgbaar bij het Kruidvat). Met een verfföhn het plastic vormen over de mal. Uitknippen en klaar....

Niet gebruikt voor zwaailichten maar wel cockpit kapjes en lichtvernsters in de vleugels voor vliegtuigen.

Tja pistenking is duurder maar geeft meer realisme, door meer leds krijg je meer roterend effect plus de witte balk tussen de zwaailichten is ook een lichtbalk :) weet niet of je met de lichtbalk ook verschillende programmas kan selecteren, bij de losse zwaailichten heb je namelijk 10 mogelijkheden

In de pistenking zwaailampbalken zitten 4 zwaailampjes verwerkt. Dus ook de balk kun je verstellen in snelheid alleen moet je het wel 4 keer doen :)

Ik heb zelf ook pistenking erop, hij werkt perfeckt. De witte balk in het midden heb ik aangesloten op mijn top-lichten.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back