speed sy helicopter

• Topicstarter Topicstarter zar0s ss
  • Startdatum Startdatum
na een hoop schroeven losdraaien ben ik bij de batterij aangekomen:P het is een 1300ma batterij en nu weet ik misschien het probleem mijn lader die erbij zat laad met 600ma op heeft iemand daar iets voor wat ik ermee moet doen?

Uh, wat er op de lader staat is de laadstroom in mA, en de capaciteit van de accu is in mAh, wat een heel andere eigenschap is. Net als dat je snelheid in km/u zou vergelijken met afstand in km. Er zit wel een relatie tussen, maar het is niet hetzelfde.

Een laadstroom van 600 mA betekent dat je accu in iets meer dan 2 uur vol zal zijn. De makers van deze heli wilden het aan de veilige kant houden door een wat lagere laadstroom te nemen, of de accu kan geen hogere laadstroom aan zonder te heet te worden.

Laatst bewerkt:
okee bedankt in elk geval ik ben nu zoveel mogenlijk dingen eraf aan t halen zoals al die achterste vinnen of wat het ook moet voorstellen en dat lelijke raketlicht in de hoop dat hij dan wat langer mee kan maar ik ga dan denk ook even kijken voor een andere batterij. als het dan buiten windstil is kan ik teminste wat langer vliegen.

Back