Speedboot waterdicht tips

• Topicstarter Topicstarter Atarikid
  • Startdatum Startdatum
A

Atarikid

Guest
Iemand goede tips om een Mega dragstarIII (of andere speedboot) waterdicht af te sluiten. En ik bedoel natuurlijk de kap bovenaan.
Een tape lijkt me wat omslachtig. Andere tips?

er is maar 1 mogelijkheid met elektro boten
afplakken met cellpack
of het isolatie tape. en dan niet die goedkope uit de 1 euro bak.

greetz jaimy

D'r zijn wel wat meer mogelijkheden...
Mijn RAC-400 (de gehele bovenzijde gaat er af) heb ik voorzien van 6 selfmade 'grendeltjes'.
In de sleuf waar de kap invalt heb ik een ventielslang ingelijmd (te koop per meter bij de fietsenwinkel a 2,00 euro of zo)
De sleuf verder opgevuld met vaseline.
Accu er in, aansluiten, reikwijdtetest, kap erop, grendels dicht en scheuren maar!
Afgelopen zondag 2 accu's leeggevaren en geen druppel in de boot, ondanks best ruig varen...
Niks geen gedoe met tape meer.

Roel van Essen zei:
D'r zijn wel wat meer mogelijkheden...
Mijn RAC-400 (de gehele bovenzijde gaat er af) heb ik voorzien van 6 selfmade 'grendeltjes'.
In de sleuf waar de kap invalt heb ik een ventielslang ingelijmd (te koop per meter bij de fietsenwinkel a 2,00 euro of zo)
De sleuf verder opgevuld met vaseline.
Accu er in, aansluiten, reikwijdtetest, kap erop, grendels dicht en scheuren maar!
Afgelopen zondag 2 accu's leeggevaren en geen druppel in de boot, ondanks best ruig varen...
Niks geen gedoe met tape meer.

Kan je daar eens een foto van maken en hier plaatsen?

heel simpel, je mega dragster zal echt wel een keer op zijn dak gaan, en dan helpt maar een ding en dat is tapen !!!... alles al geprobeerd in deloop der jaren en veel goede apparatuur naar de vaantjes geholpen ermee.. ik probeer t niet eens meer met wat anders....

Cellpack Rulezz !!!!

@ atarikid: waarchijnlijk bij de luc (topspeed).

willem

Nog een vraagje:

Welke koeling kan ik best voorzien voor de 600M (Graupner) motor? Moet ik de regelaar ook koelen?

PS: van boten ken ik de b*llen .. 'k wil hem gewoon terug in orde brengen voor de komende hete zomer. :Fade-color

@atari : topspeed in merksem
: albatros in muizen

dat zijn de winkels waar ik soms een rolletje haal

willem

artic racer zei:
@atari : topspeed in merksem
: albatros in muizen

dat zijn de winkels waar ik soms een rolletje haal

willem

Dan liever Albatros. Topspeed te Merksem is veeeeel te duur.

Back