Hai Allemaal,
Ben bezig met een speedvleugeltje. Ik heb al aardig wat gebouwd en gevlogen, ook snelle kisten. Nu wilde ik eens proberen om een echt snel vleugeltje te maken met een EDF.
Mijn kennis van EDF's is nog niet zo veel alleen. Wel met die kleine GWS dingen zitten klooien, maar meer niet.
Ben nu bv ook met een A-10 van Flying Styro bezig met EDF's.
Maar goed. Mijn idee is om een klein carbon vleugeltje door de lucht te raggen met een EDF die ongeveer 30 amp trekt op 3S2100.
Daarvoor had ik dus de volgende ducted fan besteld:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : EDF70 with 3800kv Motor Assembled $21.56
extreem goedkoop, dus ik verwachtte niet al teveel. Volgens de specs moet hij precies voldoen aan wat ik wil qua amps. Heb een beetje zitten testen, maar nu weet ik niet precies wat ik hiervan moet denken...
Naja, mijn vragen komen langs in deze 2 korte filmpjes:
38MCcR0R6eQ[/media] - EDF70 with 3800kv Motor (hobbycity)
nEPaFR_qLdQ[/media] - EDF70 with 3800kv Motor 2e test
Ben bezig met een speedvleugeltje. Ik heb al aardig wat gebouwd en gevlogen, ook snelle kisten. Nu wilde ik eens proberen om een echt snel vleugeltje te maken met een EDF.
Mijn kennis van EDF's is nog niet zo veel alleen. Wel met die kleine GWS dingen zitten klooien, maar meer niet.
Ben nu bv ook met een A-10 van Flying Styro bezig met EDF's.
Maar goed. Mijn idee is om een klein carbon vleugeltje door de lucht te raggen met een EDF die ongeveer 30 amp trekt op 3S2100.
Daarvoor had ik dus de volgende ducted fan besteld:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : EDF70 with 3800kv Motor Assembled $21.56
extreem goedkoop, dus ik verwachtte niet al teveel. Volgens de specs moet hij precies voldoen aan wat ik wil qua amps. Heb een beetje zitten testen, maar nu weet ik niet precies wat ik hiervan moet denken...
Naja, mijn vragen komen langs in deze 2 korte filmpjes:
38MCcR0R6eQ[/media] - EDF70 with 3800kv Motor (hobbycity)
nEPaFR_qLdQ[/media] - EDF70 with 3800kv Motor 2e test
Laatst bewerkt door een moderator: