Hans Groenenberg
Forum veteraan
Zou Ik doen!Leuke aanvulling Hans! Ik kan natuurlijk het tussenstukje met wat graveerlijnen van een deurtjesmotief voorzien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou Ik doen!Leuke aanvulling Hans! Ik kan natuurlijk het tussenstukje met wat graveerlijnen van een deurtjesmotief voorzien.
Hoi Koos. Dit is een leuk scheepje om te maken op de camping voor je.Jandorie zeg, ook hier heb ik de laatste week weer heel wat gemist, net klaar met de 7P en nu alweer een opvolger die al bijna gereed iswil ik hem gaan volgen is er nog maar net een klein staan plaatsje vrij achter in de zaal maar goed wat ik ervan zie mag ook best gezien worden, maak er maar weer wat moois van Hans
![]()
Voorlopig ben ik daar nog ff bezig met de Robert E Lee van Constructo (net begonnen), maar ja wie weet in de toekomst hee Hans, eerst nog maar eens die 13 luchtalarmen laten afgaan, en dan heb ik ook veeeeeeel meeeeeer tijd.... dus wie weet in de toekomst, als de Corana weg-ge-ebt is, ga ik nog wel even bij onze admiraal op de koffie hoorHoi Koos. Dit is een leuk scheepje om te maken op de camping voor je.![]()
Inderdaad! Nadeel is wel dat ik geen bouwverslag meer durf te starten van hetzelfde bootje na dit geweldDit wordt een prachtige boot! Door zo'n uitgebreid verslag staat er al gelijk een soort handleiding op het forum, wat ideaal is voor andere bouwers van dit schip. Petje af!