Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En als dat niet lukt Youtube checken?Heeft er iemand misschien nog een DVD versie van de film "Sky Pirates (1977)", die eerder in dit topic werd aangehaald (vanaf post 59)? Wie kan ik een PB sturen hiervoor?
aangezien dus meerdere mensen die film graag nog eens zouden zien zou het toch een idee zijn om de film op dvd te branden.
als we de vhs band even kunnen lenen dan zouden we het kunnen doen.
gaat tegenwoordig ook goed met de dvd/HD videorecorders. Video via scart op de dvd brander en opnemen maar......
via internet wordt hij ook aangeboden. Waarschijnlijk dezelfde kopie als die wij jaren geleden gemaakt hebben.
https://www.ioffer.com/i/sky-pirates-childrens-film-foundation-1977-rare-558018862
Ik heb het Engelse bedrijf wat de originele kopie in archief heeft ook een mail gestuurd. Iets van engels filmarchief of zoiets. Moet ik nog even nazoeken. Die hebben de originele band helaas nog niet op DVD uitgebracht. Is misschien wel iets wat in de toekomst gaat gebeuren. Ik hou het in de gaten.
ik zal toch nog eens kijken of ik van de originele dvd bestanden nu een mp4 kan maken <2 gb zodat ik het via wetransfer zou kunnen verzenden.