Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja,wat kan ik daarop antwoorden....wat is er dan voor raars aan dat fimpje te zien,
Ik heb het 3 keer bekeken maar kan niets raars vinden.
Morgen nog even al die ongelukken links van mij verzamelen en naar de Eerste & Tweede Kamer, de ministers Eurlings en Van der Hoeven, Pieter van Vollenhoven en de Nationale Ombudsman sturen.Ron heeft echt niks anders te doen als dat soort dingen op internet te zoeken en t hier te plaatsen , als je wat met de hobbie te maken hebt post je dit soort dingen niet , als je een beetje logisch nadenkt dan hè .(is mijn mening) En t is een jaar geleden man , ouwe koeien uit de sloot halen kenne we allemaal wel .
... De zware ongelukken met modelhelicopters zijn op de vingers van één hand te tellen...
Morgen nog even al die ongelukken links van mij verzamelen en naar de Eerste & Tweede Kamer, de ministers Eurlings en Van der Hoeven, Pieter van Vollenhoven en de Nationale ombudsman sturen.
Helaas, die 229 e-mail berichten tellen niet meej voor het aantal berichten hier op het forumMorgen nog even al die ongelukken links van mij verzamelen en naar de Eerste & Tweede Kamer, de ministers Eurlings en Van der Hoeven, Pieter van Vollenhoven en de Nationale ombudsman sturen.