"Speelgoedhelikopter mept Chinees in coma"

wat is er dan voor raars aan dat fimpje te zien,
Ik heb het 3 keer bekeken maar kan niets raars vinden.
Tja,wat kan ik daarop antwoorden....
Als je opstijgen,landen en vliegen tussen de rijdende auto's al normaal vindt...:confused: en dan nog met een jet!
Dan zal het wel aan mij liggen zekers.

Ron heeft echt niks anders te doen als dat soort dingen op internet te zoeken en t hier te plaatsen , als je wat met de hobbie te maken hebt post je dit soort dingen niet , als je een beetje logisch nadenkt dan hè .(is mijn mening) En t is een jaar geleden man , ouwe koeien uit de sloot halen kenne we allemaal wel .
Morgen nog even al die ongelukken links van mij verzamelen en naar de Eerste & Tweede Kamer, de ministers Eurlings en Van der Hoeven, Pieter van Vollenhoven en de Nationale Ombudsman sturen.

Laatst bewerkt:
Morgen nog even al die ongelukken links van mij verzamelen en naar de Eerste & Tweede Kamer, de ministers Eurlings en Van der Hoeven, Pieter van Vollenhoven en de Nationale ombudsman sturen.
Helaas, die 229 e-mail berichten tellen niet meej voor het aantal berichten hier op het forum ;)

Laatst bewerkt:
Ik vind ook dat we moeten ophouden met dit soort berichten. Praat er dan liever over wat we aan de veiligheid kunnen verbeteren ofzo. Maareh, volgens mij hebben we met de knvvl hierin een prima partner. We worden niet voor niks geacht een brevet te halen en laat die nou vooral de veiligheidsaspecten behandelen....
Ik bedoel: nutteloze discussie. In ons land is het goed geregeld. Wat mensen verder persoonlijk voor mogelijke stommiteiten uithalen heb je toch niet in de hand.

Steven

bull ik vind juist dat ron dit goed doet. het bericht in het engels zegt ook al dat de man schuldig is bevonden aan het roekenloos of nalatend bezig zijn.
roekenloos kan net zo als nalatend betekenen slecht voor je spullen zorgen dat je dus een crash uit nodigd of dus gestoord bezig zijn als je heel dicht bij mensen vliegt en je maakt een stuur fout of zo iets.
het komt er dus op neer neem je ruimte en pleeg het goede onderhoud. nog belangrijker doe er alles aan om het zo veilig mogelijk te maken. dit houd ook in het gebruik van een failsave of zo iets dergelijks

Back