spektrum accu vraagje

Hallo
Heb een vraag over de spektrum dx3s. Ik Wil de low warning accu timer instellen,voor de ontvanger accu is het gelukt.staat ook in de beschrijving.maar voor de zender kan ik er niets over vinden.
Mvg

Martin

Hallo
Heb een vraag over de spektrum dx3s. Ik Wil de low warning accu timer instellen,voor de ontvanger accu is het gelukt.staat ook in de beschrijving.maar voor de zender kan ik er niets over vinden.
Mvg

Martin
Die spanning kun je niet instellen. Ik geloof dat hij bij 4.5V automatisch "Low RX battery" gaat melden met wat piepjes er bij.

Laatst bewerkt door een moderator:
bij het system menu kan ik accu alert veranderen,en bij het menu tele set de ontvanger accu,heb een 6v accu en heb hem ingesteld op 5,5v zoals omschreven.

gr
martin

Bedoel je niet de accu die in de zender zit die kan inderdaad instellen.

Als ik geen nieuwe penlites bij me heb zet ik hem zelfs wel eens op 3,5 zodat ik toch gewoon kan rijden komt de ontvangst natuurlijk niet ten goede. Op een baan heb ik nog nooit gemerkt dat ik daardoor de auto kwijt was op het strand wel maar daar is de afstand een beetje heel veel groter.

Groet Ronald

hallo Diver

dat bedoelde ik ook.
bij volle lading komt er 5,8v te staan in het display,heb hem ingesteld op 4,5v,heb inmiddels gevonden dat een penlight naar 1,1 v zakt x 4 =4,4v.heb wel meerde accu setjes.maar wat Lochii zegt zal toch ook wel gebeuren,dat er een signaal klinkt als echt alles leeg is.

gr

martin

Back