Spektrum bind probleem

Plus en min verkeerd om?
heb ik met mijn 6 kanaals ontvanger ook wel eens.
Even een andere accu gebruiken kan ook wel eens helpen.

hallo ik een soort gelijk probleem gehad bij mij was de oplossing een condensator op een vrije ingang van je ontvanger aansluiten
je kan voor dik geld 1 kopen van spectrum maar je kan ook een losse condensator kopen voor 1 euro en een snoertje aan solderen

Nou hallo allemaal,
Ik heb een spektrum dx3r en die wil ik binden op mijn baja, met een gas servo en stuur.

Bind plug erin.
Knipperen.
Binden vanaf de zender.
Lichtje knippert niet meer.

Dat lijkt goed te gaan, alleen.. er klopt iets niet?
Mijn servo's staan te trillen alsof ze het koud hebben? Ik snap niet hoe dat kan.
ik heb de zender gereset maar dat helpt niet

de servo's reageren wel maar niet goed

gr Jelte

:?:

hallo ik een soort gelijk probleem gehad bij mij was de oplossing een condensator op een vrije ingang van je ontvanger aansluiten
:confused:

Denk dat je oplossing bedoelt voor iets anders?, zoals glitches?

zijn je servo's nog goed? heb dit zelf ook eens gehad maar zat bij mij toen in de servo's vraag me niet hoe maar bij elke ontvanger waar we de servo op aansloten ging de servo alleen naar zijn maximale positie's je kon niet een klein beetje gas geven

Zoals eerder gezegd. Probeer het eens van verder dus niet de zender zo dicht bij de ontvanger. Ik heb het zelfde probleem met een DX3.

Ook even opnieuw binden maar dan van een meter afstand.

idd, minimaal een halve meter afstand oif moet je hebben tussen zender en ontvanger als ik me niet vergis.
Ik verwacht ook dat Roelof een goed punt aan haaltmet de framerate. weet niet welke ontvanger je gebruikt, maar als ditgeen DMS2 ontvanger is, maar een SR300 oid, moet je sowiezo de framerate onderuit zetten, en dan proberen te binden, anders pakt die hem ook nooit. (Dit 'probleem' heb ik met m'n DX4, welke DSM1 DSM2 en DSMX ontvangers aan kan. maar voor de DMS1 ontvangers moet ik de framerate langzaam zetten, anders pakt die hem gewoon niet.

Welke ontvanger gebruik je zelf nu? En neem aan dat je eerst de ontvanger aan zet met bindplug er in, en daarna de zender aan, en probeert de binden?

hoe heb je de voeding van de ontvanger aangesloten? (wat voor spanning. )
En wat voor servo's gebruik je?

Back