spektrum binding probleem met Bec turnigy

Hallo alllemaal ,

Ik heb op een heli een Ubec van turnigy geplaatst om met 4s ipv 3s te kunnen vliegen , ik probeerde naderhand mijn spektrum dx7 opnieuw te binden met de AR7000 ontvanger .
Dit gaat zonder problemen tot ik de bindplug uit het battkanaal haal , op dat moment begint mijn ontvanger langzaam te knipperen terwijl de heli wel reageerd op alle stickbewegingen .
De bec heeft alleen twee draden en heb ik in een vrij kanaal geduwd , van de regelaar heb ik de middelste rode draad uit het stekkertje gehaald om hem uit te schakelen .

binden doe ik als volgt , bindplug in batterijkanaal , heli aanzetten , zender aanzetten met knop ingedrukt , ff wachten tot het lampje blijft branden ipv snel knipperen en dan de bindplug uit de ontvanger halen (heli aan en uit geprobeerd) .

:confused: Help me aub , ik snap er geen snars van !

Met het langzaam knipperen geeft je ontvanger aan dat de stroom op de ontvanger verbroken is geweest.
Dit is een waarschuwings code van de Spektrum ontvanger.
Alle stuurfuncties werken dan wel gewoon.
Als je nu de zender opnieuw uit en weer aan zet, en dan je ontvanger spanning er weer op...dan zouden de ledjes continu moeten blijven branden.

Grt,
Eric

Je hebt mijn dag weer goedgemaakt !!! , tjeehee wat heb ik zitten zoeken zeg ! .
Zit er geen kabeltje los stekkertje verkeerd is mijn regelaar niet goed afgesteld op de throttlestick , geeft de Bec mischien geen constante stroom sjongejonge wat een gedoe .
Het is achteraf veel simpeler als ik dacht en zit met het schaamrood op mijn kaken , Thank you very much sir !

The pleasure is all mine Sir :mrgreen:
Er zijn altijd anderen die eerst met het schaamrood hebben gezeten...
Daar is een forum voor.
Veel plezier!

Grt,
Eric

Back