Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zit al een poosje na te denken over een nieuwe zender. Daarbij zit ik te twijfelen tussen de Spektrum DX6 of DX7. Allebij 2.4 Ghz. Wie kan mij adviseren wat te gaan kopen en wat is het verschil? Volgens mij is de DX7 nieuwer.. maar verder...
ik heb zelf de DX7, ik heb hem toen gekocht voor de trucks.
een tijdje terug met heli vliegen begonnen en toen kwam ik erachter dat het een mode 1 zender is. En niet is om te bouwen naar mode 2 zonder op de printplaten te solderen.
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat die niet in mode 2 leverbaar is.
Ga voor de DX7 , dan heb je een kanaal extra mocht je het ooit nodig hebben.
Ten tweede is het een zender waar je makkelijk jaren plezier van hebt, als je dan naar de gevanceerde heli's gaat zal je blij zijn met de DX7
De DX7 is een stuk uitgebreider maar het belangrijkste verschil is het extra kanaal.
Het hangt er vanaf wat je wilt gaan vliegen:
- 3x Swash
- 1x Throttle
- 1x Rudder
- 1x Gyro Gain - 1x Governor (alleen bij brandstof)
-----------------
7
Dus als je brandstof wilt gaan vliegen (of de mogelijkheid) dan heb je 7 kanalen nodig. Je kunt natuurlijk ook vliegen zonder governor, maar als je IETS meer wilt qua vliegen dan heb je er gewoon één nodig.
ik heb de DX7 besteld bij Hobby King.. misschien wil ik in de toekomst wel brandstof vliegen dan kan dat iig met deze zender ook.. nu maar afwachten wanneer de postbode langskomt...