Goedenavond,
Na uren lang zelf knoeien en chatten met Hobbyking geef ik de hoop op en wil ik graag jullie advies.
Ik heb een spektrum dx6i gekocht en bij Hobbyking 2 nieuwe orx r610 v2 6 kanaals ontvangers besteld.
Met de bindplug in de ontvanger, 4 verse AA batterijen in de TX en 4 verse AA batterijen in mijn r610v2 gaat het als volgt:
Stroom aan de RX: lampjes gaan snel knipperen.
Met de trainer switch omhoog de TX aanzetten: de lampjes knipperen langzamer
Vervolgens na 3 a 4 seconde langzaam knipperen stopt het lampje op de RX volledig met branden.
Wat ik al heb geprobeerd:
Verschillende afstanden tussen RX en TX ( tot 10 meter )
Polariteit gecheckt.
TX opnieuw gecalibreerd.
Elke poort de stroom op gezet van de RX
Met een esc en lipo
Uit frustratie bijna één een klap met een hamer gegeven.
Dit is het geval voor beide RX'en!
Ik ben ten einde raad en heb geen andere TX or RX om te achterhalen of ik te maken heb met een defect product.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik ben zelfs bereid één RX gratis weg te geven zodat de ontvanger hem voor mij kan testen op een werkende TX (dx6i?)
Alvast bedankt!
Na uren lang zelf knoeien en chatten met Hobbyking geef ik de hoop op en wil ik graag jullie advies.
Ik heb een spektrum dx6i gekocht en bij Hobbyking 2 nieuwe orx r610 v2 6 kanaals ontvangers besteld.
Met de bindplug in de ontvanger, 4 verse AA batterijen in de TX en 4 verse AA batterijen in mijn r610v2 gaat het als volgt:
Stroom aan de RX: lampjes gaan snel knipperen.
Met de trainer switch omhoog de TX aanzetten: de lampjes knipperen langzamer
Vervolgens na 3 a 4 seconde langzaam knipperen stopt het lampje op de RX volledig met branden.
Wat ik al heb geprobeerd:
Verschillende afstanden tussen RX en TX ( tot 10 meter )
Polariteit gecheckt.
TX opnieuw gecalibreerd.
Elke poort de stroom op gezet van de RX
Met een esc en lipo
Uit frustratie bijna één een klap met een hamer gegeven.
Dit is het geval voor beide RX'en!
Ik ben ten einde raad en heb geen andere TX or RX om te achterhalen of ik te maken heb met een defect product.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik ben zelfs bereid één RX gratis weg te geven zodat de ontvanger hem voor mij kan testen op een werkende TX (dx6i?)
Alvast bedankt!