Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een lastige keuze zeg!
DX9 of de erg toekomst gerichte Taranis x9d?
Wie kan me helpen xD
Yes alles op de afbeelding
What's Included
- Exclusive Black Edition aluminum carrying case
- Exclusive Black Edition neck strap
- AR9020 9-channel receiver
- 2000mAh 2S Li-Ion transmitter battery (installed)
- SD Card
- 12V Global Power Supply
Neem een gerenommeerd merk Spektrum DX9
zie taranis hier : [URL="[/URL]
Neem een gerenommeerd merk Spektrum DX9
zie taranis hier : [URL="[/URL]
Hebben andere eigenaars van de Dx9 ook in sommige menu's een kleine "flikkering "? Valt niet hard op maar nu ik het gemerkt heb stoort het wel. Vooral in de setup menu waar je de verschillende sub menu's kan selecteren.
Ergens moeten de kosten op bespaard worden lijkt me.
Ik denk dat er met de Taranis veel minder problemen zijn dan met Spektrum...
...
Ik moet het eerste verhaal nog horen van iemand die met een Taranis in problemen is geraakt met het uitvallen van een ontvanger. En ik heb hierover al op verschillende fora gepolst.
Ik vlieg vanaf het begin met spektrum en heb met de originele ontvangers nog nooit een storing gehad of problemen met het bereik. Ik vlieg met zwevers (4 meter) en dan in de termiek op behoorlijke hoogtes probleemloos met spektrum. Ook met snelle kisten geen enkel probleem. Ik begrijp de hetze tegen spektrum dan ook echt niet. En niet ierdereen zit te wachten op een zender met zoveel mogelijkheden dat er niet meer uit te komen is om iets simpels te programmeren.
Ook ik vlieg al heel wat jaren met Spektrum en heb dezelfde ervaring: met de originele ontvangers nog nooit ontvangst problemen gehad.
............
Frsky gebruikt om te beginnen een veel betrouwbaarder protocol (hetzelfde als Futaba, een ander gerenommeerd merk)