M
matthijsraptor50
Guest
Hallo hier ben ik weer.
Misschien ben ik wel een zeikert aan het worden maar nu heb ik weer een probleem.
Kijk het zit zo, een t-rex se heeft alleen maar alu en carbon onderdelen.
Carbon om gewicht te sparen en alu vanwege de stijfheid.
maar wat heb je aan een complete alu rotorkop als deze 1mm speling heeft op de flybar????
Het is opbouwende speling, het begint bij de washoutbase en het bouwt zich op tot aan de flybar.
Hoe krijg ik dit spelingsvrij?
Als dit niet spelingsvrij te maken is hoe kan dat ding in vredesnaam strak vliegen?????
Om te beginnen is het gat van de washoutbase naar mijn mening te groot.
Ik zou de bronze bus eruit kunnen persen en een nieuwe draaien dan die er weer in persen ,maar ik vind dit erg ver gezocht
voor een t rex se.
De washoutarms hebben ook speling.
Ik zou de ringtjes er tussen uit kunnen halen maar dan gaat het vreten (alu op alu).
Wat ook kan is veel grotere ringen maken met dezelfde binnendiameter en buiten de maat van de dikte van de washoutarms.
Hoe hebben julie dit opgelost?
(PS m'n smile icoontjes doen het niet meer hoe kan dat?)
Gr Matthijs
Misschien ben ik wel een zeikert aan het worden maar nu heb ik weer een probleem.
Kijk het zit zo, een t-rex se heeft alleen maar alu en carbon onderdelen.
Carbon om gewicht te sparen en alu vanwege de stijfheid.
maar wat heb je aan een complete alu rotorkop als deze 1mm speling heeft op de flybar????
Het is opbouwende speling, het begint bij de washoutbase en het bouwt zich op tot aan de flybar.
Hoe krijg ik dit spelingsvrij?
Als dit niet spelingsvrij te maken is hoe kan dat ding in vredesnaam strak vliegen?????
Om te beginnen is het gat van de washoutbase naar mijn mening te groot.
Ik zou de bronze bus eruit kunnen persen en een nieuwe draaien dan die er weer in persen ,maar ik vind dit erg ver gezocht
voor een t rex se.
De washoutarms hebben ook speling.
Ik zou de ringtjes er tussen uit kunnen halen maar dan gaat het vreten (alu op alu).
Wat ook kan is veel grotere ringen maken met dezelfde binnendiameter en buiten de maat van de dikte van de washoutarms.
Hoe hebben julie dit opgelost?
(PS m'n smile icoontjes doen het niet meer hoe kan dat?)
Gr Matthijs