spitfire

• Topicstarter Topicstarter -alexx-
  • Startdatum Startdatum
A

-alexx-

Guest
Ik heb gisteren deze spitfire gekocht (is nog niet aangekomen) maar ik heb er vragen over: komt hij met alles erbij?? ( servo's zenders enz...)
ik ben nieuw voor modelvliegen en mischien is dit nit het ideale vliegtuig om mee te beginnen...

Prachtige mini warbird om overal mee naar toe te nemen! Inclusief motor.

DE hit van 2008!

* Spanwijdte: 50.8cm
* Lengte: 45.7cm
* Motor: 130 motor
* Vliegklaar gewicht: 142 g
* Prachtige detailafwerking

Hier staat dat er alleen een motor bij zit, dus wat heb je nog nodig =>
- regelaar
- accu
- servo's
- ontvanger
- zender
- lader
... Ik weet niets van het vliegtuig, maar kan je wel zeggen dat het helemaal niet geschikt is om mee te beginnen...
Geschikte vliegtuigen : Multiplex Easy Star, Easy Cub, Mini Mag en de slowstick van GWS
Er zijn nog een hoop vliegtuigen die geschikt zijn om mee te beginnen, maar je moet naar de span en de vleugelstand kijken ;) Span : tog zeker 1 m en bovendekker.

grts,

niels

Toestel zal in onervaren handen binnen 5 seconden de grond 'hitten' Alex. Helaas. NIET geschikt als beginnerstoestel, ik wou dat ik beter nieuws voor je had. Probeer de bestelling te annuleren of bewaar het voor het moment dat je goed kunt vliegen. Lees maar eens wat 'beginnerstoestel' discussies een in het 'beginnersforum' dan krijg je een goed idee van geschikte beginnerstoestellen.

Ga ook eens bij een club kijken voor een goed idee. Twee elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs:
www.airtoi.com -> clubs
www.modelvliegsport.nl -> clubs

Laatst bewerkt:
Back