Spitfire's e/o Hurricane's gezocht!

• Topicstarter Topicstarter Goldfish
  • Startdatum Startdatum
Wat nou als een buitenstaander of nog-geen-modelvlieger deze topic leest? Of als die persoon van dat reclameburo die deze topic gestart heeft, het nog eens na leest? Wat bezorgt onze hobby dan een slechter imago? ... die reclame of het getwist tussen die modelvliegers?

Je haalt de woorden uit mijn mond :cool:

peijnenburg-reclame-spitfire

Als hier kijkt dan zakt je broek gelijk af, wat daar gezeurd wordt, niet te FILMEN

Ik vindt dat de modurator dit draadje wel mag sluiten voor het belang van de hobby, die wij alle met plezier uit oefenen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom mag een mens niet een kritische noot plaatsen bij wat er gebeurd is

Tuurlijk mag dat, maar gebruik daar dan een ander forum voor of zo :yes::yes::yes:

Dit is een modelbouwforum. Laten we het daar bij houden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een 'heerlijke' discussie is dit, en nog wel in het 'Vliegende schaalmodellen' sub-forum.
Besef me dat ik met deze reactie er helaas ook aan mee doe, maar dergelijke menings uitingen leveren in mijn optiek geen constructieve bijdrage. Een dergelijke gezonde discussie hoort thuis in het café subforum, en zelfs daar hoor je niet onnodig met modder te gooien.

Ben bang dat er door dit soort discussies weer mensen afhaken van dit forum, en hun 'know how' niet meer delen, of dat op een internationaal forum als bijvoorbeeld rcuniverse gaan doen... Spijtig dat kennis deling op nationaal (benelux) niveau verpest wordt.

Ben bang dat er door dit soort discussies weer mensen afhaken van dit forum

Klopt.

Heb ik laatst in een ander kader ook al op gewezen . . . :(

Gelukkig zijn er nog steeds genoeg mensen die het voor mij aantrekkelijk genoeg maken om hier te posten, maar als er daarvan ook een paar afhaken . . . :-?

Dan is het toedeledoki! :bye:

jan.

Hoeveel modelbouwers zijn er nodig voor een flinke ruzie?
Minstens twee, maar een forum helpt natuurlijk :mrgreen:

1175328793modder.jpg

Ben ik nou gek of wat.

Is er ruzie dan?? Er is een meningsverschil en???

Dan neem ik maar afscheid van het draadje want iemand is het niet met mij eens???
Wat een stelling!!

Bwweeeeeeaaaa,,aaa,argg,,aarrggg kuch. (ik hield het ook ff niet meer, moet ik de boel weer schoon maken.)

Ja ja, ik weet het,, het draagt niets bij maar weglopen van een gezonde discussie ook niet.

Amen.

(Misschien moeten een aantal mensen hun Avatar even aanpassen;
Moppersmurf? ;-))

Echt schitterend Ton :thumbsup:
op Oss gaan we er in ieder geval 1 live aanschouwen :yes:

Ja, dat zijn ze zeker en ze mogen wat mij betreft op de aanstaande schaal en warbird meeting in Oss niet ontbreken.
Minimaal moet er toch 1 de lucht in en spectaculair langs komen denderen door de lucht(3/4 meskant op 5 mtr hoogte over het veld voorvliegend?).
Even:offtopic: Ton, gaat het lukken dat ik die 2 hele mooie Nieuwport'tjes kan gaan bouwen in 3 weken tijd?
Ik merk het wel!
Zo,nu weer naar de spitjes!

Mvgr hans

Berto,

Aan mij zal het niet liggen:D.

Hans,

Ja hoor gaat lukken file ligt bij Rob, is zelfs al een keer heen en weer geweest om de achterlijst aan te passen.
Laat snel even weten wanneer je de spullen krijgt verwacht eind volgende week.
Kan ik eindelijk de Fiat verder af tekenen:D.

Ton

Ton, mooi hoor!

En een leuk filmpje vindt ik. Ik denk dat mensen meer aangetrokken worden door de lol in dit filmpje dan door iets anders.

Back