spitz 85516 ESC 75A BMI HANDLEIDIND

spitz 85516 Esc
Ik ben dringend opzoek naar de instellingen van BMI spitz 85516 75A.Kan iemand deze bezorgen we hebben de 75A geprogrammeerd met de instellingen van de 65A met gevolg dat deze totaal fout is geprogrammeerd. Graag dringend hulp, ben in buitenland aan het vliegen met de BMI 500 en kan er nu niet meer mee vliegen. Dus graag beste leden als jullie deze hebben even beantwoorden.
Bedankt
Eddy

Bijzonder.
De enigste vermelding van die regelaar, kom ik hier tegen:
http://manualzz.com/doc/4481604/ooon-ooo---bmi

Men verteld in het begin netjes dat er een 75 amp regelaar in de kit zit.
Om aan het eind overal 65 ampere weer te geven.
Nu kan het makkelijk zijn dat de instellingen identiek zijn (en het bij jou alleen even is mis gegaan)

lijkt me ergens sterk dat er veel verschil zit tussen de 65 en 75 versie, qua software.

Ja , heb ook gegoogled en vind ook niets weer behalve wat Student hier aangeeft . BMI is ondertussen failliet en uitverkocht . Wie vroeger veel Spitz motoren en esc had was Albatros modelbouw . Misschien kunnen die je nog aan een manual helpen ? Misschien is het nuttig om je probleem wat nauwkeuriger te omschrijven ? Wat werkt er niet goed ?

Wel we hebben hem met de handleiding van de 65A willen programmeren. En ja er is een enorm verschil.
De tonen zijn anders het komt niet overeen.
Nu draait de motor in de verkeerde richting. Timing lukt niet.
Maar blijkbaar is leverancier dezelfde als Hobby King.

Ik neem wel contact op met Albatros in Mechelen

Draairichting is een kwestie van twee motordraden verwisselen.
Dus van de drie, twee omdraaien.
Ongeacht de kleuren op de stekkers. Kan geen kwaad, alleen draairichting draait om.

Timing kan ik je dan niet mee helpen.

Back