Hallo allemaal,
Eerst en vooral wil ik dit even kwijt, AMAI wat een SUPER FORUM !
Ik ben totaal nieuw in de RC wereld.
'k Heb over een paar weken mijn e-revo 1/16 brusless verkocht samen met de Graupner Ultra Trio plus lader en met de opbrengst ben ik mij gisteren een HPI Bullet MT 3.0 gaan halen.
'k Was naar de shop in kwestie vertrokken om daar een Losi 10T op te halen maar de verkoper heeft mij een Kyosho of een HPI Bullet aangeraden aangezien ik een beginnen ben.
Vandaag heb ik de handleiding 3x gelezen en de dvd 5x bekeken.
Alles klaargemaakt en na 1/2 uurtje sukkelen is hij toch eindelijk gestart.
Twee tankjes met laten doordraaien met de wielen van de grond op stationair. Daarna 4 tankjes met het gas een beetje meer op open.
Er zitten dus al een 6-tal tankjes door.
Maar nu lukt het mij niet meer om hem stationair goed te laten draaien ?
Hij valt constant stil. Of ik krijg hem bijna niet meer in gang ?
De verkoper heeft mij brandstof meegegeven met daarin 10% nitromethane voor het inlopen. Kan het daar mee te maken hebben ?
Als ik hem draaien wil houden moet ik de gas een beetje openzetten door de servo manueel een klikje op te schuiven. Van zodra ik hem terug in neutraal zet valt hij stil.
'k Heb het stationair schroefje al aangepast, het low-speed schroefje, het high-speed schroefje, 't lukt gewoon niet.
Ik wou hem deze namiddag voorzichtig inrijden maar ik slaag er niet meer in om hem rijdend te houden.
Misschien kan iemand mij helpen ? Ik woon in Ronse, Oost-Vlaanderen, in België ?
'k Hoop dat ik nog niets missdaan heb.
Misschien toch beter een Losi Ten-T gekocht ... :-(
Hopelijk heeft er iemand een gouden tip !
Alvast bedankt,
SoDa-Deals
Eerst en vooral wil ik dit even kwijt, AMAI wat een SUPER FORUM !
Ik ben totaal nieuw in de RC wereld.
'k Heb over een paar weken mijn e-revo 1/16 brusless verkocht samen met de Graupner Ultra Trio plus lader en met de opbrengst ben ik mij gisteren een HPI Bullet MT 3.0 gaan halen.
'k Was naar de shop in kwestie vertrokken om daar een Losi 10T op te halen maar de verkoper heeft mij een Kyosho of een HPI Bullet aangeraden aangezien ik een beginnen ben.
Vandaag heb ik de handleiding 3x gelezen en de dvd 5x bekeken.

Alles klaargemaakt en na 1/2 uurtje sukkelen is hij toch eindelijk gestart.
Twee tankjes met laten doordraaien met de wielen van de grond op stationair. Daarna 4 tankjes met het gas een beetje meer op open.
Er zitten dus al een 6-tal tankjes door.
Maar nu lukt het mij niet meer om hem stationair goed te laten draaien ?
Hij valt constant stil. Of ik krijg hem bijna niet meer in gang ?
De verkoper heeft mij brandstof meegegeven met daarin 10% nitromethane voor het inlopen. Kan het daar mee te maken hebben ?
Als ik hem draaien wil houden moet ik de gas een beetje openzetten door de servo manueel een klikje op te schuiven. Van zodra ik hem terug in neutraal zet valt hij stil.
'k Heb het stationair schroefje al aangepast, het low-speed schroefje, het high-speed schroefje, 't lukt gewoon niet.
Ik wou hem deze namiddag voorzichtig inrijden maar ik slaag er niet meer in om hem rijdend te houden.
Misschien kan iemand mij helpen ? Ik woon in Ronse, Oost-Vlaanderen, in België ?
'k Hoop dat ik nog niets missdaan heb.
Misschien toch beter een Losi Ten-T gekocht ... :-(
Hopelijk heeft er iemand een gouden tip !
Alvast bedankt,
SoDa-Deals