Splinternieuwe VXL3S ESC werkt niet...

Ik kan de foto's ook niet zien, ook niet in het rustler topic. Maar kennelijk doet ie het nu weer wel? Gelukkig.
Als ik het draadje lees, snap ik echter nog niet of het in de accu aansluiting zat of in de ontvanger aansluiting. Het begint met een mededeling over een stekkertje met drie draadjes (is dus ontvanger), en het eindigt met een aanbeveling voor Deans.

P.S., een slecht gesoldeerde/isoleerde Deans is net zo gevaarlijk, zo niet gevaarlijker dan een slecht geisoldeerde/in elkaar geschoven Traxxas connector.

1 van de 2 (+ of -) zit allerinds niet 100% op de juist plaats.

om goed te zijn moet de traxxasstaaf 1mm van het einde verwijderd zijn (dacht ik?) dat is niet het geval.

Schuilt hier in de toekomst gevaar in?
Ik zal later eens een close up foto posten van de connector aan mijn lipo als ik tijd heb.

Klinkt aannemelijk...Heb ook liever deans....
Maar ja dan zet je de garantie eventueel op het spel, hoewel traxxas niet zo moeilijk is met deans, omdat je niet per ongelijk verkeerd om kan aansluiten..
Hoe doe jij een Traxxas connector dan verkeerd aansluiten? Dat lukt me nog niet al probeer ik het.

De auto rijd nu dus Riko? Hoe bevalt hij :P

Leg eens uit waar het verschil in zit ?
Bij een deans connector heb je meer metaal delen blootliggen (aan het mannetje). Verder moet je de soldeerverbinding zelf met krimpkous afwerken. Bij een Traxxas connector kan je het risico op kortsluiten bij aanbrengen uitsluiten, door in de juiste volgorde te werken. Bij Deans is dat toch wat minder.

hij rijdt als een beest :)

1x naar buiten mee kunnen gaan + heb uiteindelijk ondervonden om idd te moeten overschakelen op 50% throttle, en was al imposant :)

Heb ondertss ook de (superhandige) 2.4ghz GM Racing/ Graupner setje geinstalleerd. En is toch wel aangenamer met zo een kleinere antenne op de reiver en transmitter.

De receiver past nipt, maar goed in de waterproof box.

En ik zal vnvd al beginnen met wat onderdelen over te zetten op het RCM chassis :)

Er zijn ondertss al wat alu bestellingen onderweg.
De jato body met spoiler is ook gereed maar moet nog wel geverfd worden + nog wat zoeken hoe deze effectief gekoppeld moet worden aan een rustler.

Maar eindconclusie: wat ik ervan verwachtte and some more :)....
Hoe doe jij een Traxxas connector dan verkeerd aansluiten? Dat lukt me nog niet al probeer ik het.

De auto rijd nu dus Riko? Hoe bevalt hij :P

Laatst bewerkt:
Back