prachtige dag
Vandaag waren we te gast bij MVC Colombia te Boxmeer, Jakob Bos pikte me vanmorgen op en samen naar Boxmeer gereden (we reden bijna door naar Oostenrijk, was erg vertrouwd

)
Kwamen rond 12.15 op het veld aan, Douglas was er al en vloog inmiddels met zijn Sagitta.
Poosje later die mooie Salto van hem de lucht in en hier even mee gevlogen, thermiekt erg goed en vliegt mooi hoor
Hierna De Orlice klaar gemaakt en achter Louis zijn nieuwe sleper (Wilga)
Ondertussen was er een mooie schare zwevers in elkaar gestoken en het slepen begon, WAT EEN PRACHTIGE DAG OP EEN VELD MET ENTHOUSIASTE MENSEN!!!!.
Mensen wat een kastelen thermiek, ik zat binnen de kortste keren met de Orlice op grote hoogten kon hierna een kwartier met de kleppen open rondvliegen om naar beneden te komen (wou niet).
(mijn droomzwever (asw 15 van Airworld) twee maal aanwezig, prachtig vliegbeeld en mooooooiiiiiieeeee kist)
Heerlijk gevlogen en gezellig geouwehoerd natuurlijk en genoten van eindelijk een zomerse mooie dag.
Alle mensen van Colombia reuze bedankt voor gastvrijheid en het heerlijke slepen!!!
Jakob bedankt voor het meerijden en ouderwets lullen over zwevers en Oostenrijk natuurlijk.
groet
Terence